Gå til innhold

Støpte negler, forsterke egne eller spamanikyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har negletime (støpte negler) neste fredag, men lurer på å endre den. Har hatt støpte negler to ganger tidligere (mai og juli), men de blir fryktelig fort slitte og tar ikke mer enn to uker før de ikke er fine lenger :frown:

Salongen jeg skal til tilbyr også å forsterke egne negler, samt spamanikyr. Er det noen som vet hva som er forskjellen på disse behandlingene? Hva anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

å forsterke egne negler er omtrent det samme som støpte negler, men uten tipp7form. produktet, gele eller akryl, legges på din naturlige negl og du får ingen forlengelse av neglen,

spamanikyr er en skjønnhetsbehandling av hendene dine - skrubb, fuktighet, maske etc + stell av naturlige negler, feks fjerne neglbånd, polere neglene o.l

jeg vet ikke om du har akryl eller gele, men du kan jo vurdere å bytte til et annet produkt enn det du har nå. hvis du synes neglene blir fort stygge er det mye man kan fikse hjemme med en buffer, poleringsfil og uv-lakk :) spør neglteknikeren din om råd. ingen negler holder seg like pene i 4-5 uker uten at man steller litt med de selv :)

lykke til!

Gjest Nanette
Skrevet

Jeg har jobbet som negldesigner tidligere, og vil absolutt anbefale spamanikyr istedet, slik kan du spare dine egne negler og få vedlikeholdt de en gang i måneden med spamanikyr istedet for å bruke massevis av penger på kunstige negler som ikke nødvendigvis er like pent som naturlige negler. Hvis de bruker CND sine produkter, så er spamanikyr iallefall en behandling jeg vil anbefale. Det er fantastiske produkter som gjør underverker for hendene og neglene dine!

Skrevet

Tusen takk for svar. Har bestemt meg for å booke om til spamanikyr, siden det både er rimeligere, bedre for neglene og ikke minst at det ser mer naturlig ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...