kriztine Skrevet 14. august 2010 #1 Skrevet 14. august 2010 Bruker som regel wella sin varmebeskyttende spray når jeg glatter håret som funker bra, men lurer på om de varmebeskyttende produktene som man kan få kjøpt på h&m, vita o.l er like bra som de hos frisøren?
Casablanca Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 (endret) Har ikke prøvd så mange av de typiske billigproduktene, men vil absolutt tro at å investere i en skikkelig en fra salong vil lønne seg. Selv har jeg i alle år brukt Wella's High Hair, som er en av de rimeligere merkene hos frisøren, men er fornøyd med den! Endret 14. august 2010 av Casablanca
Gjest Dainty Skrevet 15. august 2010 #8 Skrevet 15. august 2010 Wella High Hair Flat Iron Spray. Den er ikke veldig dyr, jeg kjøpte ny for 129 kr i går. Og den varer veldig lenge
Gjest Serena Skrevet 15. august 2010 #10 Skrevet 15. august 2010 Denne som er med proteiner. http://www.feelunique.com/p/Kerastase-Resistance-Ciment-Thermique-125ml
Honesty Skrevet 15. august 2010 #11 Skrevet 15. august 2010 Jeg bruker også Wella High Hair, og har hatt den i evigheter. Nå begynner den å nærme seg tom, og jeg tror jeg kommer til å velge Redken Spray Starch neste gang. Jeg foretrekker sprayer, og jeg liker at de gir litt hold til det myke, flyvete håret mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå