Tiarra Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Jeg har nettopp fått en melding fra en person. Vedkommende ber om ny sjanse og osv... men jeg har ikke peiling på hvem dette er!! Jeg vil så gjerne vite hvem det er, nummeret vises ikke på telefonkatalogen heller. Hva gjør jeg? Synes det blir feil å spørre hvem det er
Tiarra Skrevet 13. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. august 2010 H*n håper nemlig på en medling fra meg. Dette kan vær min eks, men fra skrivemåten tviler jeg litt. Og det at han ikke bruker sitt eget nummer. Eller det kan være en av de jeg datet i våres. Men det kan også være feil nummer, at mld er til noen andre. what to do?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Jeg har nettopp fått en melding fra en person. Vedkommende ber om ny sjanse og osv... men jeg har ikke peiling på hvem dette er!! Jeg vil så gjerne vite hvem det er, nummeret vises ikke på telefonkatalogen heller. Hva gjør jeg? Synes det blir feil å spørre hvem det er Tja, hvis nummeret ikke står oppført i noen katalog/nummertjeneste så har du vel ikke annet valg enn å spørre? Har du forresten så mange forsmådde ekser at du ikke klarer å gjette hvem det er? Hvis ikke så er den vel feilsendt og da spiller det vel ingen rolle..
Lmsk Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Ring, så hører du nok på stemmen om du kjenner vedkommende!
Tiarra Skrevet 13. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2010 Tja, hvis nummeret ikke står oppført i noen katalog/nummertjeneste så har du vel ikke annet valg enn å spørre? Har du forresten så mange forsmådde ekser at du ikke klarer å gjette hvem det er? Hvis ikke så er den vel feilsendt og da spiller det vel ingen rolle.. Hehe, nei har bare to ekser. Det vil si jeg har bare hatt to lang varige forhold, men jeg har selvfølgelig datet en del mannfolk og jeg tror/håper ikke det var uavsluttet ting med noen av dem. Ser også at vi skrev innleggene på likt.
Tiarra Skrevet 13. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2010 Ring, så hører du nok på stemmen om du kjenner vedkommende! Hva om det blir eksen som har fått nytt nummer? Vil ikke ringe han, i hvertfall.
Tiarra Skrevet 14. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2010 Gikk ut i fra at det ikke var til meg og ga vedkommende beskjed. Det er jo mulig at h*n får den sjansen dersom h*n oppsøker riktig person
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå