Gjest Gjest Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Som singel gutt på utkikk etter dame spør jeg nå dere jenter hvor dere synes det er best å bli sjekket opp? Hvilken fremgangsmåte vil du at en mann skal bruke på ditt nevnte sted?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Jenter liker og bli sjekket opp overalt:)
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Mulig det bare er jeg som er u-oppsjekkbar, men jeg ville aldri latt meg sjekke opp av noen mann jeg møter tilfeldig, uansett hvor. Må bli godt kjent med personen og date over tid hvis det skal bli noe forhold ut av det. Det finnes ikke den sjekkereplikk på kloden som er god nok om du dukker opp tilfeldig på gata og prøver å få kontakt.
Gjest Anjelika Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 Jenter liker og bli sjekket opp overalt:) Jeg liker ikke å bli sjekket opp noe sted.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #6 Skrevet 15. august 2010 Jeg liker ikke å bli sjekket opp noe sted. Nettopp! Derfor forsøker jeg aldri - ikke under noen omstendighet - å sjekke opp kvinner heller. Flere kvinner burde vært like ærlig som deg om dette, så slipper både dere og vi mange pinlige situasjoner. Folk, både menn og kvinner har rett til å få gå i fred for andre som er på sjekkern.
Gjest Xelle Skrevet 15. august 2010 #7 Skrevet 15. august 2010 Jeg vil ikke bli sjekket opp. Det er for..kleint.
sophiaM Skrevet 15. august 2010 #8 Skrevet 15. august 2010 Syns det er best å bli kjent litt først, ellers blir det så klein stemning av det hele. Vær heller hyggelig første gang du ser henne, og ta kontakt på face, msn ellernoe.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2010 #9 Skrevet 15. august 2010 Jeg liker ikke å bli sjekket opp noe sted. Nettopp! Derfor forsøker jeg aldri - ikke under noen omstendighet - å sjekke opp kvinner heller. Flere kvinner burde vært like ærlig som deg om dette, så slipper både dere og vi mange pinlige situasjoner. Folk, både menn og kvinner har rett til å få gå i fred for andre som er på sjekkern. Jeg vil ikke bli sjekket opp. Det er for..kleint. Hvordan skal menn finne seg dame da???
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #10 Skrevet 15. august 2010 Hvordan skal menn finne seg dame da??? Trenger de å finne seg dame da?
Gjest Xelle Skrevet 15. august 2010 #11 Skrevet 15. august 2010 Ved å bli kjent med kvinnfolket først, så evt flørte om man skulle finne ut at det var noe der. Å flørte rett ut med en man ikke har truffet før blir for påtatt.
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2010 #12 Skrevet 15. august 2010 Ved å bli kjent med kvinnfolket først, så evt flørte om man skulle finne ut at det var noe der. Å flørte rett ut med en man ikke har truffet før blir for påtatt. Ser poenget ditt, men man må jo først treffe kvinner for så å bli kjent med dem. Hvordan skal man treffe kvinnene?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #13 Skrevet 15. august 2010 Jeg synes menn bør bli mer avslappet rundt dette med sjekking. Faktisk synes jeg de ikke bør sjekke i det hele tatt, men overlate hele jakten til kvinnene. På tide at vi snur opp ned på rollene nå, så slipper kvinner å bli fotfulgt hvor enn de går av kåte menn. Det fordrer selvsagt at kvinner blir langt mer aktive enn de har for vane å være, og at de kutter ut disse tåpelige ønskene om å bli jaktet på.
Gjest Enchanted Skrevet 15. august 2010 #14 Skrevet 15. august 2010 Ja, det blir bare kleint å bli sjekka opp på et random sted, vet du, vi jenter har jo egentlig samme problemet, er jo ikke alltid like lett for oss å møte noen heller.
Gjest Anjelika Skrevet 15. august 2010 #15 Skrevet 15. august 2010 Ser poenget ditt, men man må jo først treffe kvinner for så å bli kjent med dem. Hvordan skal man treffe kvinnene? Noe veldig vanlig er jo å møte folk på sosiale tilstelninger gjennom venner eller kolleger. Skal man plukke opp noen fremmede et sted så er det vel kunsten å starte og holde en konversasjon som er nøkkelen, ikke sjekketriks. Vi vet jo at det nok kan ligge en viss interesse bak om du kommer bort på treningssenteret og prater om været, men det blir mindre kleint om den typiske sjekkeoppførselen blir lagt til side og du tilnærmer deg folk på en avslappa måte.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2010 #16 Skrevet 15. august 2010 Ved å bli kjent med kvinnfolket først, så evt flørte om man skulle finne ut at det var noe der. Å flørte rett ut med en man ikke har truffet før blir for påtatt. Oversatt til det virkelige liv: Gå i vennefella, drit deg ut når du legger an på henne.
Dancer Skrevet 15. august 2010 #17 Skrevet 15. august 2010 Oversatt til det virkelige liv: Gå i vennefella, drit deg ut når du legger an på henne. Kjenner til den.
Gjest Xelle Skrevet 15. august 2010 #18 Skrevet 15. august 2010 Oversatt til det virkelige liv: Gå i vennefella, drit deg ut når du legger an på henne. Nuvel, ikke min skyld at de ikke har den type personlighet kvinnene de vil ha faller for. Jeg sier bare at det ville vært den eneste måten jeg ville blitt "sjekket opp". Selv om jeg foretrekker å gjøre de første fremstøtene selv.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. august 2010 #19 Skrevet 15. august 2010 Nuvel, ikke min skyld at de ikke har den type personlighet kvinnene de vil ha faller for. Jeg sier bare at det ville vært den eneste måten jeg ville blitt "sjekket opp". Selv om jeg foretrekker å gjøre de første fremstøtene selv. Det er helt vanlig at kvinner gir helt gale (politisk korrekte) svar. Slutt med det! Det fører bare til frustrerte og forbanna menn. Der har MYE av ansvaret for å la menn beholde troen på at det finnes ærlige kvinner.
Gjest Xelle Skrevet 15. august 2010 #20 Skrevet 15. august 2010 Det er helt vanlig at kvinner gir helt gale (politisk korrekte) svar. Slutt med det! Det fører bare til frustrerte og forbanna menn. Der har MYE av ansvaret for å la menn beholde troen på at det finnes ærlige kvinner. Jammen, slutt å mas da. Her sier jeg at jeg foretrekker å gjøre første framstøt selv, så er det også galt nå? WHAT DO YOU WANT FROM US?! Gjør vi ikke noe er det galt. Gjør vi noe, så sier du at vi lyver om at vi gjør det. You got some issues there, honey.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå