Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har meldt meg inn i vektklubben i vg.. for vil ned 8 kg, fra 68 til 60.. fikk utdelt at jeg skulle spise 1570 kcal hver dag.. jeg synes dette er mye... i dag har jeg spist for 1400 og trent for 700.. altså blir inntaket minus treningen på 700.. (men om jeg ikke hadde trent hadde det vært på 1400 og det står at man ikke trenger spise for alle kcal som man har trent..)

men jeg er så mett.. måtte ty til potetgull for å komme opp i nok kcal. skal det være son? noen som har liknende erfaringer? er det bare jeg som har spist forlite over så lang tid.. jeg har iallefall ikke gått ned av det så synes det er rart om jeg skal gå ned i vekt nå når jeg spiser så mye :P

spiser for det meste; kylling, grønnsaker, cottagecheese, skommetmelk, kalkunpålegg, magerost, rugsprø ( osv i samme duren.. ) ja å så når jeg skal kose meg en 40grams potetgullpose.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har et eget forum på vgklubben. Der ligger det noen lignende spørsmål. Du kan også sende spørsmålet ditt til en av ekspertene, da får du nok et bedre svar enn det noen her kan gi deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...