Kameline Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Hvilke småting i det daglige gjør du bevisst for å glede din kjære? Jeg prøver noen ganger å stå klar med middagen, med fint dekka bord og tente lys - tror han setter pris på det. Fint undertøy på "uventede kvelder". Varm og koselig stue på kvelden - med tente lys og god drikke. Så vanskelig det var å komme på ting nå? :klø: Kanskje jeg må skjerpe meg og prøve å glede mannen min mer Noen tips? Hva gjør du?
Rødtoppen86 Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Alt det samme som du gjør + - baker kaker/boller uten at det er noe spesiell anledning - gir massasje når jeg ser på dameprogram ala hus og interiør - lager en kopp te uten at han spør om det (han er glad i te) - vasker klær og holder leiligheten i orden
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Hvilke småting i det daglige gjør du bevisst for å glede din kjære? Jeg prøver noen ganger å stå klar med middagen, med fint dekka bord og tente lys - tror han setter pris på det. Fint undertøy på "uventede kvelder". Varm og koselig stue på kvelden - med tente lys og god drikke. Så vanskelig det var å komme på ting nå? :klø: Kanskje jeg må skjerpe meg og prøve å glede mannen min mer Noen tips? Hva gjør du? Synes det var mye å glede seg over der, sett fra et manneperspektiv. Du trenger ikke skjerpe deg i det hele tatt.
Kameline Skrevet 13. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. august 2010 Synes det var mye å glede seg over der, sett fra et manneperspektiv. Du trenger ikke skjerpe deg i det hele tatt. Nå må du ikke tro at jeg gjør dette hver dag altså!!
Rødtoppen86 Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Må ikke gjøre alt hver dag, for da blir man tatt for gitt hehe, så du gjør det jo riktig
Gjest Gorgonzola Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Må ikke gjøre alt hver dag, for da blir man tatt for gitt hehe, så du gjør det jo riktig Korrekt
Gjest Kaos Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 - Gir ham massasjer når han er støl etter at han har trent, selv om jeg selv er sliten/trøtt. - Gir ham oralsex når jeg vet han egentlig er for sliten til å orke å ha sex (vi har vanligvis sex hver dag) - Står opp tidlig og lager matpakke til ham selv når jeg har fri. - Forteller ham hver dag at jeg elsker ham, og hvorfor. Det må nesten nevnes at han gjør akkurat det samme for meg
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 jeg tar oppvasken, lager middag eller annen mat, suger han/runker han,overrasker han med en presang og masserer han.
Riskrem Skrevet 14. august 2010 #9 Skrevet 14. august 2010 For å glede kjæresten min kan jeg feks gi ham en massasje eller mye kos etter en slitsom dag, lage middag, sende koselige meldinger, rydde litt ekstra etter meg når jeg har overnattet, vaske og rydde kjøkkenet etter middag, kjøpe en liten gave eller gi ham et lite kort som sier hvor mye han betyr for meg.
Gjest gjest mann Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 Jeg prøver noen ganger å stå klar med middagen, med fint dekka bord og tente lys - tror han setter pris på det. Varm og koselig stue på kvelden - med tente lys og god drikke. Hva ER denne greia med tente lys?? Kan ikke fordra tente lys. Syns det er en så håpesløs klisje at når jeg ser dem så blåser jeg dem ut og hiver dem i søpla- eller i det minste i en skuff når det ikke er billiglys fra IKEA. Værsåsnill: Få slippe alle tente lys. Nei det er IKKE romantisk og skaper IKKE stemmning. Det er komplett turn off og laver irritasjon. For å glede meg så unngår kjæresten tente lys når det skal spises noe...
Kameline Skrevet 14. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 14. august 2010 Hva ER denne greia med tente lys?? Kan ikke fordra tente lys. Syns det er en så håpesløs klisje at når jeg ser dem så blåser jeg dem ut og hiver dem i søpla- eller i det minste i en skuff når det ikke er billiglys fra IKEA. Værsåsnill: Få slippe alle tente lys. Nei det er IKKE romantisk og skaper IKKE stemmning. Det er komplett turn off og laver irritasjon. For å glede meg så unngår kjæresten tente lys når det skal spises noe... Haha! Jeg måtte for sikkerhetsskyld spørre min egen mann: - "*Mann* synes du det er koselig når jeg tenner lys når vi skal ha middag? - Ja - Sikker? - Ja Får håpe han snakker sant da, og ikke ergrer seg i stillhet! Nå har han iallefall ingen unnskyldning - da jeg faktisk har spurt!
cyanid Skrevet 14. august 2010 #12 Skrevet 14. august 2010 Her blir det også tent lys når det skal være ekstra koselig, og det er oftest han som tar initiativet Tror heller det er meg som ikke liker det så godt, for det lager så skumle bevegelige skygger, også tuller han med at det er spøkelser ;(
Gjest Kaos Skrevet 14. august 2010 #13 Skrevet 14. august 2010 Her er det mannen som tenner lys, når han lager middag til meg. Selv tenner jeg aldri lys, men han syntes det er koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå