knutmoore Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Jeg oppdaget da jeg dusjet idag at jeg har hår i rompa. Jeg fikk nesten panikk, og synes det er litt ekkelt, for den eneste plassen jeg skal ha hår er på hodet. Hårene kjentes litt lange ut, så jeg er ganske sikker på at de har vært der en stund. Jeg har nå googlet litt etter hårfjerningskrem, og da fant jeg denne: https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=1629916&c=1144&g=false&ref=search Er dette en hårfjerningskrem jeg kan bruke i rompa? Og visst jeg kan, kan jeg da også bruke denne rundt kjønnsorganet (penisen)? Jeg takker for svar, hilsen gutt på 16.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Seriøst?? Du er gutt, og eneste plassen du vil ha hår er på hodet.. Da vil jeg bare si lykke til! For du kommer til å få hår overalt, noen menn får ikke så mye, noen får litt mer og noen er jo utrolig hårete. Du får barbere hele deg Hårfjerningskrem bør ikke brukes andre steder enn på beina, hvis du prøver å bruke det i rompa og på kjønnsorganet, tror jeg du kan få vondt av det. Har selv prøvd under armene og det svei i flere dager. Ikke ha sånne dumme tanker, det er helt normalt å være hårete! Om du får masse rundt kjønnsorganet så barber deg, om du får masse på brystkassa eller ryggen så kan du klippe eller vokse bort. Det er helt naturlig, hvor får du det fra at du kun skal ha på hodet? Det er jo ikke meningen..
Gjest Venelite Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Tror ikke du burde se på det er som en uvanlig ting, du kommer nok til å få mer behåring etterhvert og. Ikke bekymre deg, det er da helt normalt. Du kan selvfølgelig prøve å vokse/barbere det men det kommer jo tilbake. Men tror ikke du burde tenke på det, du fikk sikkert sjokk for du er fortsatt veldig ung og har sikkert ikke kommet så langt i "behåringsprosessen". Men jeg tror du vil innse etterhvert at hår i rompa er nok ikke så uvanlig som du tror
Gjest BabyBlue Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Du bør heller trimme hårene (hvis de er så lange), for å være mann og bare ha hår på hodet er praktisk talt umulig Menn med hår er ikke en turn-off, med mindre det ser ut som en jungel når buksa treffer gulvet xD
sophiaM Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Som onkelen min har sagt til fetteren min (spøkefullt) Du er ikke ordentlig mann før det lugger når du driter !
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Menn med hår er ikke en turn-off, med mindre det ser ut som en jungel når buksa treffer gulvet xD Dette er utrolig flåsete sagt. Er det mobbedagen mot alle som er mye behåret i dag? Har du tenkt på hva dine uttalelser kan gjøre med dem som virkelig sliter her inne?
Gjest BabyBlue Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Dette er utrolig flåsete sagt. Er det mobbedagen mot alle som er mye behåret i dag? Har du tenkt på hva dine uttalelser kan gjøre med dem som virkelig sliter her inne? Jeg mente virkelig ikke å mobbe noen: beklager hvis det traff deg på en negativ måte. Jeg er bare en av de jentene som foretrekker menn som ikke har ektstremt med hår over kroppen, på samme måte som noen menn foretrekker damer med svære pupper. Ja, er overfladisk, men sånn er det bare. Men for all del: hvis man finner den rette er ikke kroppshår et større problem. Da er det bare å si "Welcome to the jungle, baby!"
Perledrøm Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Den der tror jeg svir hvis du bruker den bak
AnonymBruker Skrevet 16. august 2010 #10 Skrevet 16. august 2010 Hei gutt på 16. Det er helt naturlig å ha hår i rompa. Jenter har det også. Det er helt naturlig. Jeg ville absolutt ikke fjerne det. Det erjo ikke noen som ser det uansett... Jeg er i 20-årene og har hår i rompa og på kjønnsorganet mitt. Har også hår under armene og på bena - som jeg fjerner innimellom. Har dessverre hår på overleppa ... dette fjerner jeg også, men hos en profesjonell. Det er iallfall normalt å ha hår i rompa og på kjønnsorganet ditt. Etterhvert vil du få litt hår på bryst og rundt navlen, men det er bare fint på menn. Noen menn har ikke så mye hår, mens andre har mye. Iallfall, ikke bekymre deg, og ikke fjern hår i rompa. Det blir bare værre for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå