Gjest gjestina Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Barnet mitt har begynt i barnehage, og jeg har kjøpt skinntøfler til henne fra NameIt. Det er imidlertid veldig vått på gulvet ved vaskene, og hun blir følgelig våt på føttene. Hun blir lett varm, og jeg vil derfor ikke bytte til filttøfler m/ såle, og jeg finner ingen sandaler som passer/sitter fint på foten. SÅ, er det mulig å impregnere skinntøflene slik at de tåler litt vann? Eller finnes det andre innesko jeg ikke har tenkt på? Er Crocs egentlig gode sko til 2-åringer en hel dag?
kulu-kulu Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Det skal vel gå helt fint å impregnere dem ja Ville absolutt gått for sandaler til barnet. Ikke sånn "billigskit" , men kvalitetsprodukter. En 2åring, er i bevegelse store deler av dagen , så det er viktig med godt fottøy. Tenk også utvikling , vekst , motorikk. Jobber i bhg , og ser at slike skinntøfler,gjerne gjør føttene klamme. Crocks gjør også føttene klamme , og det er null støtte for føttene , hverken med crocks eller skinntøfler. Men det er min mening da
Gjest trådstarter Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Det skal vel gå helt fint å impregnere dem ja Ville absolutt gått for sandaler til barnet. Ikke sånn "billigskit" , men kvalitetsprodukter. En 2åring, er i bevegelse store deler av dagen , så det er viktig med godt fottøy. Tenk også utvikling , vekst , motorikk. Jobber i bhg , og ser at slike skinntøfler,gjerne gjør føttene klamme. Crocks gjør også føttene klamme , og det er null støtte for føttene , hverken med crocks eller skinntøfler. Men det er min mening da Jeg har lett etter sandaler, men finner ingen jeg liker eller som sitter godt på foten hennes. Og utvalget blir vel bare dårligere nå når det blir høst? Ifølge de på skobutikkene jeg har vært på, er det filt-tøfler o.l. som kommer inn nå, og det er jo altfor varmt. Jeg må vel bare lete videre og se om jeg finner noe. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå