marsy Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 lurer på om noen her har noen erfaringer. Vi er en vennegjeng på 6-10 personer + et par små barn som har planer om å leie villa sammen en uke i Toscana (også reise hver for oss videre etterpå). Vi vil bo slik at det er greit å reise på utflukter - så da er det området rundt Lucca, eller området rundt Siena/Montepulciano som er interessant. Er det noen som kan gi noen linker, eller dele noen erfaringer og tips? Setter kjempestor pris på det!!
gard Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Hei Kona og jeg leide et rom på en plass som heter Capovento i Castellina in Chianti rett nord for Siena. Jeg har skrevet litt om plassen og vårt opphold i Toscana i dette reisebrevet: http://gardkarlsen.com/tuscany_italy_travelogue.htm . Kanskje du kan finne noe nyttig info der ;-)
Pusella Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Jeg er nå like utenfor Lucca, i en villa med svømmebasseng :-) Passer for 1 eller 2 familier (tomannbolig). Kan anbefales!!! Nydelig hage med flott utsikt, og bakeri og pizzeria i gangavstand. Vi er der en uke til, og jeg vet det er andre norske som kommer i oktober. Men tror det er ledig innimellom i september, vi leide via www.ilbenu.com. Og fikk også masse info hos dem om utflukter, reiseruter m.m.
marsy Skrevet 16. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2010 takk for tips. Er det lov å spørre hvilken villa dere har leid?
Gjest Primatoscana Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 lurer på om noen her har noen erfaringer. Vi er en vennegjeng på 6-10 personer + et par små barn som har planer om å leie villa sammen en uke i Toscana (også reise hver for oss videre etterpå). Vi vil bo slik at det er greit å reise på utflukter - så da er det området rundt Lucca, eller området rundt Siena/Montepulciano som er interessant. Er det noen som kan gi noen linker, eller dele noen erfaringer og tips? Setter kjempestor pris på det!! Hei
Octavia Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Har leid gjennom dette utleiebyrået. Veldig fornøyd. Synes de også har god søkeside! For meg er Firenze et must, og vi har tidligere bodd i nærheten av en togstasjon slik at vi har tatt toget inn til byen når vi ville det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå