Gå til innhold

Gutta på sukker

Sarianne

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt 3 gutter fra sukker.no nå, og de to siste var veldig hyggelige, men jeg forstår ikke helt om de egentlig var ute etter noe spesielt i det hele tatt. Han ene møtte jeg 15 min før vi skulle se en film på kino, og det virket ikke helt som om han så det som en date siden han arrangerte det sånn. Jeg kan ikke si jeg var hoppende begeistret for de to siste selv, men ting kan forandre seg. Han siste møtte jeg i kveld.

Er det flere jenter som har fått det intrykket av at de virker litt sånn nøytrale? Må vel også si at det var de som tok kontakt på sukker og virket ivrige på å møte meg. Han andre jeg møtte snakket jeg med på msn etterpå, og da klarte jeg ikke å la være å spørre om hvordan han følte det gikk. Og han sa at han ikke fikk inntrykk av at jeg var særlig interessert, og at om det hadde gått annerledes ville han spurt om jeg ville blitt med han hjem (men det visste han jo på forhånd at jeg ikke er sånn).

Han første jeg møtte var akkurat det motsatte; innmari ivrig og ville ha meg med hjem første kvelden, og det blir jo ikke særlig seriøst..

Hva slags inntrykk har dere fått av guttene dere har møtt derfra? Virker det som om de bare er interessert i noe useriøst, eller seriøst, eller bare en venninne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har møtt tre stykker der ifra, og det viste seg etterhvert at alle var useriøse. Men så var jeg kanskje uheldig også da, alle mann traff andre damer fra sukker samtidig,uansett om vi datet i flere måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet flere gutter fra sukker.no, og sitter igjen med et inntrykk om at det generelt er mange seriøse der inne..

Joda, det er flere som bruker dette som en måte å finne seg en ny sexpartner for den kommende helgen også :gjeiper:

Jeg vil imidlertid tro, basert ut fra egen erfaring vel og merke.. At man kan bli litt umotivert, og miste fokus dersom man har vært der en stund.

Jeg for min del møtte mange bra fyrer, men opplevde gang på gang å bli skuffet fordi den vesentlige kjemien manglet..

Og da gikk jeg etterhvert på date med forventningen om å bli skuffet allerede før jeg hadde møtt fyren.. Ikke bra!!

Så jeg slettet profilen min, med et håp om at "Cupid" skyter en pil i hodet mitt når jeg minst venter det :rødme:

Lykke til^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Date på kino er jo genialt!

Dere hadde jo 15 min å snakke på før kinoen, da ser dere jo om kjemien stemmer til en viss grad.

Inne i kinoen er det jo mulighet til å ha litt kroppskontakt, sitte nærme hverandre, gjerne lene den ene foten inntil vedkommende for å skape litt spenning. Vel å merke hvis kjemien er ok.

Etter kinoen så har dere jo noe å snakke om, muligheten er der for å invitere hverandre ut på en øl, eller noe i den retningen. Da fortsetter jo daten.

Selv foretrekker jeg kino som første date!

Har da lett mulighet til å avvise jenta på en pen måte.

Endret av Kenneth199
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt 3 gutter fra sukker.no nå, og de to siste var veldig hyggelige, men jeg forstår ikke helt om de egentlig var ute etter noe spesielt i det hele tatt. Han ene møtte jeg 15 min før vi skulle se en film på kino, og det virket ikke helt som om han så det som en date siden han arrangerte det sånn. Jeg kan ikke si jeg var hoppende begeistret for de to siste selv, men ting kan forandre seg. Han siste møtte jeg i kveld.

Er det flere jenter som har fått det intrykket av at de virker litt sånn nøytrale? Må vel også si at det var de som tok kontakt på sukker og virket ivrige på å møte meg. Han andre jeg møtte snakket jeg med på msn etterpå, og da klarte jeg ikke å la være å spørre om hvordan han følte det gikk. Og han sa at han ikke fikk inntrykk av at jeg var særlig interessert, og at om det hadde gått annerledes ville han spurt om jeg ville blitt med han hjem (men det visste han jo på forhånd at jeg ikke er sånn).

Han første jeg møtte var akkurat det motsatte; innmari ivrig og ville ha meg med hjem første kvelden, og det blir jo ikke særlig seriøst..

Hva slags inntrykk har dere fått av guttene dere har møtt derfra? Virker det som om de bare er interessert i noe useriøst, eller seriøst, eller bare en venninne?

Jeg fant min utkårede på sukker.no :)

Å nå skal vi flytte sammen! :)

Så alle er nok ikke like useriøse..

Bor du i nærheten av oslo så vil jeg anbefale deg å gå på sukkerfesten!

Det var kjempe gøy å masse hyggelige menn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Date på kino er jo genialt!

Nei det er det ikke. Se under så skal du få vite hvorfor.

Dere hadde jo 15 min å snakke på før kinoen, da ser dere jo om kjemien stemmer til en viss grad.

På 15 minutt får en sagt hei, fint vær, skal du ha snop. En vet INGENTING etter 15 minutt. Om en ikke bare skal ha seg ett kjapt knull da...

Inne i kinoen er det jo mulighet til å ha litt kroppskontakt, sitte nærme hverandre, gjerne lene den ene foten inntil vedkommende for å skape litt spenning. Vel å merke hvis kjemien er ok.

Du påsan... Å se en person i øynene å få respons der vil gi spenning på et helt annet nivå. Om du ikke er etter et kjapt knull da.

Om du er Mann OG sjarmerende så vil du få holde henne i hånden i løpet av et øyeblikk. så fremt du har blikkontakt. Er du en person som er spennende så klarer du å føre en interessant samtale med hvem som helst når som helst. Må du se en film først for å ha noe å snakke om så er det NULL grunnlag for et forhold der.

Etter kinoen så har dere jo noe å snakke om, muligheten er der for å invitere hverandre ut på en øl, eller noe i den retningen. Da fortsetter jo daten.

Hadde du stukket på kafé med én gang hadde du nå allerede innyndet deg hos henne. I stede har du ikke annet å snakke om enn en film...

Selv foretrekker jeg kino som første date!

Har da lett mulighet til å avvise jenta på en pen måte.

Har du ikke baller til å avslutte en date med verdighet mens du er på kafé? da er du pokker meg ikke mye Mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...