Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #1 Skrevet 1. oktober 2003 Har en 1-årsdag som kommer opp om en måned, pluss at min kjære har 30-årsdag rett etterpå. Men jeg er jo helt tom for ideer om hva jeg skal kjøpe han. Med tanke på at jeg tjener ganske lite for tida, og at jeg har hele 3 gaver jeg skal gi han fram til jul, så ligger budsjettet på ca.1500.- tilsammen på to av gavene. Julegaven er i boks. Der får han et verktøy som han har hylt om i flere måneder :D Men hva med resten?......... :klø: Er å gi han en tatovering en kul gave? Tenkte litt på det, men vil det være teit?........ Nei jeg vet da f*** jeg.............................
Dødspingvinen Skrevet 1. oktober 2003 #2 Skrevet 1. oktober 2003 Hvis han liker tatoveringer, så er ikke det noen teit gave i det hele tatt! Sambo ville i hvertfall likt det :D
it Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 Ja det er ikke alltid like lett å finne gave til han....Men jeg prøver alltid å kjøpe noe som han trenger (eller jeg synes han trenger ) Det blir ofte klær og sko, men har også kjøpt klokke, skiklær, mobiltelefon, bøker , tursekk og reise til han. Ellers så liker de fleste menn alle elektriske duppeditter som er mulig å få tak i. For eksempel MP3-spiller. Du kan ta en titt her og se om du får noen ideer: http://www.gaveide.no/ Lykke til :D
chimp Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Gi han elektrosnisk dart-spill!!! En sikker vinner for gutter i absolutt alle aldre......jenter også! Garantert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå