AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Det kan være sitat fra en bok eller film, eller det kan være et ordtak (eller begge deler) jeg leter etter. Det sier noe sånn som at russere bruker lang tid på å sale hesten, men når de først begynner å ri, så gjør de det fort... altså, at russere bruker lang tid for å bestemme seg/vurdere om de skal f.eks. hjelpe noen, men når de først har bestemt seg gjør de det fort/med en gang. Noen som vet hva for et sitat/ordtak dette kan være? prøvde å google, men kom ingen vei med det...
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Jeg kan det på russisk, men det hjelper vel ikke så mye. :klø: Русский мужик долго запрягает, но быстро едет. Google translate sier noe sånn som En russer seler hesten sakte, men rir fort.
Optimist6 Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Aldrig hørt om den, anyways.. jeg har sitat samling HER
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Det er forresten en sitat av Fyrst Otto von Bismarck, tidligere AnonymBruker her igjen..
PattiSmith Skrevet 15. august 2010 #5 Skrevet 15. august 2010 (endret) * Endret 15. august 2010 av PattiSmith
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå