Gjest BRB Skrevet 1. oktober 2003 #1 Skrevet 1. oktober 2003 Hei Har sett litt på noe av det som blir skrevet her, så jeg får inntrykk av at det er mange med god oversikt over hva som finnes. Jeg skal til London å se etter brudekjole, vet bare om en butikk jeg skal innom. Lurte på om noen har noen tips til hvor jeg burde dra og hvis det finnes noen linker til engelske sider. Tusen takk
Isiselin Skrevet 1. oktober 2003 #2 Skrevet 1. oktober 2003 Er det billigere å kjøpe kjole i London? Jeg skal også dit (om litt over to uker! Jippi!) så det hadde jo kanskje vært en ting verdt å sjekke ut...
Maja04 Skrevet 1. oktober 2003 #3 Skrevet 1. oktober 2003 like ved Oxford Circus ligger butikken der jeg skal kjøpe min. Gå inn her og se om du liker noen av kjolene. De ansatte er hjelpsomme, men snakker litt brokete engelsk (kan være litt slitsomt)... Jeg har i alle fall funnet Kjolen der og gleder meg til jeg skal ta mål slik at de kan sy kjolen min slik at den passer til meg. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2003 #4 Skrevet 1. oktober 2003 Hei Der var det mange fine kjoler legger nok turen innom der også. Har bestilt time hos Monsoon, så jeg håper og regner med at jeg går derifra med en kjole. Her er det verdt å ta en titt, hvis du ønsker en billig, enkel kjole. http://www.monsoon.co.uk/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå