Gjest hipp Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 er det over og ut når man fantaserer om en annen mann under sex med kjæresten??
Gjest Eurodice Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 er det over og ut når man fantaserer om en annen mann under sex med kjæresten?? Det er kanskje ikke det lureste du gjør å fortelle om det under akten .
Gjest birry93 Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Tror det er greit å holde kjeft om, ja. xD Men ellers er det ens egen sak hva eller hvem man tenker på.
Gjest Xelle Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Hvordan klarer man å fantasere om andre når man har sex med noen? Jeg er alt for opptatt med den jeg holder på med jeg o.o
Gjest hipp Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Hvordan klarer man å fantasere om andre når man har sex med noen? Jeg er alt for opptatt med den jeg holder på med jeg o.o heheh.. jeg har jo ikke akkurat god samvittighet for at jeg gjør det, men når jeg lukker øynene ser jeg for meg en annen på topp.
Gjest MikeWaters Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Ifølge ny forskning så "rammer" dette ca 40% av befolkningen, så sikkert ikke noe å ta på vei for.
guttemann Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Hvordan klarer man å fantasere om andre når man har sex med noen? Jeg er alt for opptatt med den jeg holder på med jeg o.o Må si jeg lurer på det samme. Høres tungvindt ut å lukke øynene og mane frem en fantasi, når jeg heller bare kan se hva jeg holder på med. :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå