Gå til innhold

Frustrert

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et hjertesukk for å lufte frustrasjonen...... Jeg har vært single i snart et år! Merker at jevn tilgang til sex begynner å tære på. Det har vært noen ons da (6) det siste året, men det ble ikke god sex i noen av tilfellene. :tristbla: Variende kvalitet, men ingen som kunne sende meg til himmels. Smått utstyr i tillegg! Nå kjenner jeg meg veldig klar for en mann som kan sine saker. Jeg vil ha normalt god sex og ordentlig kuk nå (gjerne en STOR en)! Synd at det er umulig å vite ferdigheter og utstyr på forhånd, så jeg må bare håpe det beste. Jeg må bare knulles av en skikkelig kuk snart! Ønsk meg lykke til da..... :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Gjest birry93
Skrevet

Lykke til, håper du finner en mann som kan pule. ;)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg trenger også et realt knull. Heldigvis tror jeg at jeg har funnet mannen som kan innfri forventningene.

Lykke til :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Et hjertesukk for å lufte frustrasjonen...... Jeg har vært single i snart et år! Merker at jevn tilgang til sex begynner å tære på. Det har vært noen ons da (6) det siste året, men det ble ikke god sex i noen av tilfellene. :tristbla: Variende kvalitet, men ingen som kunne sende meg til himmels. Smått utstyr i tillegg! Nå kjenner jeg meg veldig klar for en mann som kan sine saker. Jeg vil ha normalt god sex og ordentlig kuk nå (gjerne en STOR en)! Synd at det er umulig å vite ferdigheter og utstyr på forhånd, så jeg må bare håpe det beste. Jeg må bare knulles av en skikkelig kuk snart! Ønsk meg lykke til da..... :gjeiper:

Manglende tilgang mener du vel :fnise: .

Skrevet

Gå etter black men de har store ikke alle men mange har det.Da blir du nok fornøyd.

Skrevet

Gro deg en hjerne først.

Skrevet

Finn deg en fckbuddy :)

Skrevet

Gro deg en hjerne først.

Hva har det med saken å gjøre?

Du mener man mangler hjerne og er dum, bare fordi man ønsker seg ordentlig deilig sex?

Regner med at svaret ditt hadde vært helt annerledes dersom en mann hadde skrevet et innlegg om at han ønsket mer sex, og mer tilfredstillende sex......

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre?

Du mener man mangler hjerne og er dum, bare fordi man ønsker seg ordentlig deilig sex?

Regner med at svaret ditt hadde vært helt annerledes dersom en mann hadde skrevet et innlegg om at han ønsket mer sex, og mer tilfredstillende sex......

Ønsket hennes er helt leg. Måten hun skrev på overbeviser meg om at hun er rimelig baktung. Flere ting du lurte på?

For øvrig er det utilgivelig passivt å ønske seg en "som kan sine saker". Hva om hun lærer et og annet selv hva knulleferdigheter angår? Passive kvinner er *ikke* attraktivt, når skal dere egentlig lære dette?

Gjest birry93
Skrevet
Hva om hun lærer et og annet selv hva knulleferdigheter angår?

Det kan det da godt hende at hun kan? Men det hjelper lite om en selv er flink til å pule dersom partneren ikke er det. xD

Skrevet

Du er kvinne og vil knulles.

Jeg er mann og vil knulles.

Hvem skal knulle?

Skrevet

Det kan det da godt hende at hun kan? Men det hjelper lite om en selv er flink til å pule dersom partneren ikke er det. xD

Nettopp! Det er aldri lett å finne egne mangler og feil, men jeg har da fått til god puling før og passer på så godt jeg kan at begge får det godt. It takes two to tango... Takk til dere alle sammen, i kveld skal jeg på "jakt" :sengekos: Kevlar: jeg misunner deg litt, men gleder meg på dine vegne! Belladonna: du har seff rett, MANGEL på sex er det jeg lider av. Måtte det endre seg snart!

Skrevet

Nettopp! Det er aldri lett å finne egne mangler og feil, men jeg har da fått til god puling før og passer på så godt jeg kan at begge får det godt. It takes two to tango... Takk til dere alle sammen, i kveld skal jeg på "jakt" :sengekos: Kevlar: jeg misunner deg litt, men gleder meg på dine vegne! Belladonna: du har seff rett, MANGEL på sex er det jeg lider av. Måtte det endre seg snart!

Lyst til å ha kontakt med meg? Er veltrent, 22 cm og har ikke fått noen klager på mine sengeprestasjoner ;) Så slipper du kanskje å jakte, hehe.

Skrevet

Lyst til å ha kontakt med meg? Er veltrent, 22 cm og har ikke fått noen klager på mine sengeprestasjoner ;) Så slipper du kanskje å jakte, hehe.

Mmm, høres jo fristende ut da..... :sjenert: Tykk også? Men jeg må kommunisere og vurdere helheten av en mann før jeg bestemmer meg. En stor kuk er et klart pluss, selv om det i seg selv ikke er avgjørende. Men hvis vi treffes og finner tonen er du den typen jeg gjerne vil ha. Henger rundt i Bogstadveien/Majorstuen utover kvelden som så mange andre. Lykke til du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...