Berentsens Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Noen som vet hvilken film dette kan være? Den er fra rundt 1997-98. Den er engelsk. Handler om noen arbeidsløse menn (tror jeg), som kommer fra et lite sted. De spiller i korps eller noe liknende, de spiller i alle fall. Noe mer enn det husker jeg ikke. Noen som kan hjelpe?
Gjest Taxmannen Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Si et navn på en av dem som er med og jeg har funnet den:) Ellers kan det bli vanskeli vist man ikke har sett den da:) Komedie? Drama? treng litt mere info
Lady Lovelylocks Skrevet 16. august 2010 #4 Skrevet 16. august 2010 Dette fikk meg til å tenke på I blanke messingen. Men husker ikke om de spiller noe der altså...
Mermaid Blues Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Dette fikk meg til å tenke på I blanke messingen. Men husker ikke om de spiller noe der altså... Første som slo meg også, men kan ikke huske noe korps-spilling...mer det at de virkelig trengte penger.
Berentsens Skrevet 16. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. august 2010 Det er ikke I blanke messingen. Jeg vet nå at filmen var på kino i 1998, rundt samme tid som Zorro med Antonio Banderas.
Violet Hill Skrevet 16. august 2010 #7 Skrevet 16. august 2010 Kom til å tenke på the Commitments. Men den handler vel om et band, og det er mulig den kom noen år tidligere...
Mermaid Blues Skrevet 16. august 2010 #8 Skrevet 16. august 2010 Kom til å tenke på the Commitments. Men den handler vel om et band, og det er mulig den kom noen år tidligere... The Commitments kom i 91 og er irsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå