Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg greier ikke å stole på noen, og dette er selvsagt problem i mitt forhold. Er mistenkelig og sjalu, men tror ikke jeg har grunn. Har ikke blitt sveket, men dette er stort problem. Jeg ødelegger alt for jeg er sammen med en mann som har og får fort nye jentevenner. Han er sint for min sjalu. Hva kan jeg gjøre? Det kjennes så vondt og han blir så lei og sint for at jeg mistror.

PS unnskyld dårlig norsk.

Videoannonse
Annonse
Gjest lolita___
Skrevet

Tror du han gir deg grunn til å oppleve sjalusi?Har du opplevd utroskap/svik før?Sliter du med dårlig selvbildet?Dette er de spørsmålene du må stille deg.

Noen ganger har man fakktisk grunn selvom man prøsver å unskylde seg selv,det kan goddt hende det ikke er noe galt med deg.

Skrevet

Tror du han gir deg grunn til å oppleve sjalusi?Har du opplevd utroskap/svik før?Sliter du med dårlig selvbildet?Dette er de spørsmålene du må stille deg.

Noen ganger har man fakktisk grunn selvom man prøsver å unskylde seg selv,det kan goddt hende det ikke er noe galt med deg.

Kanskje jeg har grunn, men det tror jeg ikke. Han er jo bare venn og sier det hviss han skal noe med de jenter han kjenner. Og jeg kan vere veldig mistenksom for ting som jeg plutselig forstår er ikke grunn til sjalusi. For eksempel hvis det kommer brev med dameskrift, så er det masse sjalusi, så oppdager jeg at det var bare bryllupsinvitasjon til oss. Men før jeg vet det er jeg veldig sjalu og tror det er brev fra elskerinne.

Gjest lolita___
Skrevet

Kanskje jeg har grunn, men det tror jeg ikke. Han er jo bare venn og sier det hviss han skal noe med de jenter han kjenner. Og jeg kan vere veldig mistenksom for ting som jeg plutselig forstår er ikke grunn til sjalusi. For eksempel hvis det kommer brev med dameskrift, så er det masse sjalusi, så oppdager jeg at det var bare bryllupsinvitasjon til oss. Men før jeg vet det er jeg veldig sjalu og tror det er brev fra elskerinne.

Hvis han ikke gir deg noen grunn til å være sjalu så synest jeg ikke du skal være det.Det er deg han elsker og er sammen med.Det er vanlig å ha jentevenner man trenger ikke å ha romantiske følelser for dem.

Det virker ikke som om mannen din er utro så ta det rolig.Jeg tror heller kanskje du er usikker på deg selv og er derfor sjalu?Det er deg selv du må jobbe med ts.Prøv å stole på mannen din og ta hans ord for hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...