NIKElin Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Vil kjøpe meg clip in exstension,og kom over en nettbutikk som heter luxushair.com Noen som har prøvd exstensions derfra?Er det å anbefale,eller er det andre nettbutikker som har bedre hår(kvalitet)? Takker for svar.
Flyingmelis Skrevet 15. august 2010 #3 Skrevet 15. august 2010 Jeg har kjøpt extensions fra headcandy... Mest fordi jeg har rødt hår, og er vanskelig å finne en passende nyanse... headcandy var såpass billig at jeg tok sjansen! kan være verdt en tur innom, om du ikke har sett på dem allerede!
NIKElin Skrevet 15. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2010 Jeg har kjøpt extensions fra headcandy... Mest fordi jeg har rødt hår, og er vanskelig å finne en passende nyanse... headcandy var såpass billig at jeg tok sjansen! kan være verdt en tur innom, om du ikke har sett på dem allerede! Nei,har ikke vært der.Er det ekte menneskehår?
Gjest heijhei Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 Selv har jeg ikke prøvd hår fra luxushair, men kjenner mange som har det! Helt ærlig så greier man ikke se at de har extensions på :D Så tror nokk dette er veldig brae extensions ;]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå