Gjest scorpius Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Jeg har blå øyne, så hvilke klesfarger burde jeg bruke for å framheve fargen på øynene mine best?
Glynis Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Blå. Jeg ser uansett ingen grunn til å bruke klær som fremhever øyenfargen. Hvorfor ikke fokusere på hud og hår, evt. hvordan klærne ser ut ellers? Hvor mange i hverdagen som du vil kle deg bra for er så nærme deg at de kan se hvilken øyefarge du har? Jeg ville fokusert på øyensminke hvis øyenfargen er så innmari viktig.
Gjest scorpius Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Jeg elsker øyner, uansett størrelse, fasong og farger. Det er noe som fascinerer meg veldig. Det er jo ikke bare hud, hår og klær man kan fokusere på, vet du Noen andre som har noen tips/råd til meg av klesfarger som kan framheve blå øyner?
Gjest Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Jeg har blå øyne, og jeg synes det er fint med en topp i omtrent samme farge som øynene. Litt sånn himmelblå/blågrå. Føler det fremhever øyenfargen fint. Det fins mye i butikkene i disse fargene nå.
Gjest scorpius Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 Takk for råd, Purple Kom gjerne med noen tips dere andre også!
Gjest Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Kom på en annen farge jeg liker, nemlig blågrønn/sjøgrønn. Da får jeg fram en mer blågrønn nyanse i øynene, og det synes jeg også er fint. Det kommer sikkert litt an på hva slags nyanse du har på øyenfargen i utgangspunktet da, men jeg liker godt den fargen ihvertfall. Ellers er jo komplementærfargene anbefalt på øyenskygge, vet ikke om det også gjelder klær? Litt bruntoner og sånt. Selv synes jeg ikke jeg får fram øyenfargen noe spesielt da, det er mer blåtoner jeg ser forskjellen med, men kanskje det funker for andre?
Antlers Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 (endret) En kald brunlilla øyenskygge eller sølv (uten glitter!!) fremhever mine blå øyne best. Bronse fremhever også fargen på en intens måte, men det ser absolutt ikke bra ut pga. hud og hårfargen min. Edit: Oops, leste litt fort her Når det gjelder klesfarge så er det fint med brunt eller lilla til blå øyne, synes jeg Endret 14. august 2010 av Antlers
Glynis Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Takk for råd, Purple Kom gjerne med noen tips dere andre også! Hei, jeg svarte jo blå! Frekt.
Gjest scorpius Skrevet 14. august 2010 #10 Skrevet 14. august 2010 Hei, jeg svarte jo blå! Frekt. Unnskyld! Takk til deg også, Glynis
Gjest BabyBlue Skrevet 14. august 2010 #11 Skrevet 14. august 2010 Prøv varme/bronsefargede bruntoner. Det fremhever virkelig øynene dine! Men hudtonen spiller også inn, så finn ut om du har kald eller varm hudtone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå