Gå til innhold

18 års dag og gave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på hva gjennomsnittsfamilien gir barnet sitt til 18 års dagen. Dette er jo en spesiell dag, og er litt usikker på hvilken prisklasse jeg skal legge meg på til poden , som nå blir voksen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av mine foreldre fikk jeg et smykke i 18årsgave. Bursdagsgavene fra foreldrene mine pleier å ligge på ca 500 kroner.

Smykket jeg fikk til 18årsdagen må ha vært litt dyrere.

Det var formet som en nøkkel og hadde flere små diamanter, og er ca 2 cm stort.

I følge mamma skulle det smykket representere nøkkelen til livet.

Skrevet

Av mine foreldre fikk jeg sertifikatet, iphone og bærbar pc til min 18årsdag. Ble veldig glad for gaven min, litt større enn det jeg vanligvis får til bursdag, og så fikk jeg veldige nyttige ting :)

Skrevet

Jeg fikk ingenting spes av foreldrene mine, men jeg fikk mye fint av vennene mine :)

Det var en bok jeg ønsket, og et fint smykke. Og et koslig fotoalbum bl.a :)

Skrevet

Av mine foreldre fikk jeg sertifikatet, iphone og bærbar pc til min 18årsdag. Ble veldig glad for gaven min, litt større enn det jeg vanligvis får til bursdag, og så fikk jeg veldige nyttige ting :)

oi... heldig du er. Det var jo en kjempeflott gave.

Skrevet

Jeg fikk ikke noe dyrere enn vanlig på 18-årsdagen sammenlignet med andre bursdager. Det forventet jeg heller ikke.

Men mamma hadde laget et album med bilder fra oppveksten min som jeg fikk som tilleggsgave, kjempefin gave synes jeg :-)

Skrevet

Jeg fikk lappen. Kommer fra bygda med ikke-eksisterende kollektivtilbud, så det kom jammen godt med! :)

Skrevet

Jeg fikk flybillett tur/retur USA :)

Gjest Melina*
Skrevet

Jeg fikk:

Bærbar MAC

Sponset turer til London og LA (billetter + lommepenger), begge deler var skoleturer da jeg gikk på folkehøgskole.

Skrevet

Jeg fikk også bilsertifikatet, og var veldig fornøyd med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...