Gå til innhold

Maud Angelica du får ikke et et rødt øre av meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den ungen har etter hva jeg forstår tidlig tatt ett bra jafs fra statskassa som JEG finansierer.

Den lille ungen var ikke gammal, 1 dag - 2 dager, da den stilte på pressekonferanse med en "fredsdue" lagd av diamanter, hadde det vært en liten jævel lagd av stål kunne jeg til dels vært enig i ressursbruken, men ei fredsdue!?. Ikke nok med at jeg må finansiere oppholdet til Haakon og MetteMarit i London, neida. Nå skal jeg også betale for en liten unge som engang skal bli. Ja hva skal denna ungen bli egentlig?. Blir det som jeg vil, blir den nok sjukepleier, kassadame eller vaskehjelp på en eller annen skole. Eller hun ender opp som sin far, forfatter, jommen sa jeg forfatter. Boka til Ari må værra noe av det dårligere norge kan vise til på den litterære sida. Jommen sa jeg Ibsen som i det minste visste hva som foregikk rundt om i norge, enda når han bodde i Italia. Ari svever rundt, , og prater om lysfontener og tynninger som løper fort som faen.

Hva skal det bli av denna ungen? Mora brukte halve livet sitt på hester og hvor langt brakte det henne. Og faren, hah,. Lite veit jeg om hva som kommer til å skje med denna ungen.

Uansett.. Jeg gidder ikke betale barnebidrag for en unge som har kommet til verden uten at jeg har hatt sex

Et par av de "saftigste" karakteristikkene og spekulasjonene er fjernet.

Tusenfryd - moderator

Skrevet

:ler:

Men jeg er helt enig i grunntaken her.

Gjest Anonymous
Skrevet
Den ungen har etter hva jeg forstår tidlig tatt ett bra jafs fra statskassa som JEG finansierer.

Så fint, da - at det er du som finansierer statskassa! Da går det nok bra med både meg og Maud og de andre du setter sånn vakkert pris på!

:ler:

Gjest Embla s
Skrevet

Ja til republikk!!

(men - får M.A. noe fra "oss", bortsett fra vanlig barnetrygd? Hun får vel ingen ting spes fra det offentlige hun? )'

(Når det gjelder forfatterskapet til A. B, så har vel det lite med denne saken å gjøre?) :wink:

Gjest Cruella
Skrevet

Gidder ikke si noe om jeg er for eller imot monarkiet her, men jeg fikk en assossiasjon;

Jeg synes det er litt tragikomisk når folk som har levd på trygd eller sosialstønad hele livet uttaler seg om at det er så fælt med alle innvandrerne som skor seg på den norske systemet, skattepengene våre....!

Sorry, en liten avsporing.

:blunke:

Skrevet

Embla sa:

(men - får M.A. noe fra "oss", bortsett fra vanlig barnetrygd? Hun får vel ingen ting spes fra det offentlige hun? )

Hun fikk jo en "fredsdue" av diamanter!!! Hvem tro du betalte for den?

Skrevet

Hennes besteforeldre - Kongen og Dronningen.

Hva de bruker sin lønn på skal vel du drite i.

Gjest Embla s
Skrevet
Gidder ikke si noe om jeg er for eller imot monarkiet her, men jeg fikk en assossiasjon;

Jeg synes det er litt tragikomisk når folk som har levd på trygd eller sosialstønad hele livet uttaler seg om at det er så fælt med alle innvandrerne som skor seg på den norske systemet, skattepengene våre....!

Sorry, en liten avsporing.

Det der forundrer meg og :roll:

Skrevet

Teksten min har blitt voldtatt av tusenfryd :(

Skrevet

Jeg skulle ha sett den tidligere altså..

Skjønner i hvertfall godt hva du mener!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanksje litt i overkant å bruke begrepet "voldta" - etter det jeg kan se har hun tort sett bare fjernet tekstreklamen din for diverse narkotiske stoffer og reseptbelagte medisiner, samt et par ikke helt vellykkede forsøk på spissformuleringer.

Om ikke annet, så synes jeg at Ari skriver bedre enn deg...

Gjest Anonymous
Skrevet
Hennes besteforeldre - Kongen og Dronningen.

Hva de bruker sin lønn på skal vel du drite i.

Og hvem betaler "lønna" de mottar da mon tro?

Skrevet

Hverken Martha eller Ari får penger av statskassen, noe som var en del av poenget med at hun startet eget firma.

Gjest sexysadie
Skrevet

ikke helt riktig; d e vi som bataler for vaktholdet av Martha og Ari.

Annonse
Skrevet
ikke helt riktig; d e vi som bataler for vaktholdet av Martha og Ari.

Er sikker på at de helst ville ikke hatt vakthold, jeg... Er dessuten en helt annen type bruk av penger enn diamanter.

Tror du betaler for mange mer unyttige ting enn vakthold. Hva med all brus og fancy snitter som blir fortært på sjefsmøter? mens andre må ha med matpakke. Blir kronasjer av slikt også.

Skrevet

Hehehe. Utrolig bra skrevet i hvert fall, Gutt 19.

Trenger kanskje vaktbikkjer som tusenfryd til å passe på litt.

*gir tusenfryd en biteleke*

Skrevet

Og hvem betaler "lønna" de mottar da mon tro?

Stortinget. men det er stor forskejll på å diskutere for og mot monarki, og å diskutere hvorvidt Maud har tatt en stor jafs av statskassa, som gutten skriver.

Forøvrig har båe Harald og Sonja privat formue de har arvet, og som de ville beholdt hvis vi fikk republikk. Det er vel ikke usannsynlig at de bruker litt av den i ny og ne også. Mye av appanasjen går til lønn for ansatte, reiser i embetets medfør osv. Du betaler vel heller ikke dine egne reiser når du er på jobb?

Gjest Candyfloss
Skrevet

Veldig morsom tråd :D

Du er flink til å skrive!

Skrevet

Tror du må jobbe mer både med tekst og tema for å bli en brukbar humorforfatter.. spissformuleringene dine faller på sin egen urimelighet.

Jeg synes det er helt greit at befolkningen av norge betaler for vakthold for martha og ari, det er tross alt befolkningen som byr på slike de må beskyttes mot også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...