Gå til innhold

18-årsdag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva gjorde du på 18-års-dagen din? Hvordan feiret du at du endelig var blitt voksen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Enchanted
Skrevet

18års dagen min ifjor feiret jeg sammen med familien min på mamma sin side. Gjorde ikke noe spesielt egentlig, men hadde en koselig dag med familie. Skulle ha en dag med venninner også, men ble til slutt aldri noe av, hehe.

Fikk en liten champange-flaske av mamma som jeg drakk, da :fnise:

Skrevet

Det husker jeg faktisk ikke. Så det kan umulig ha vært den største feiringen. :fnise:

Husker jeg gikk en tur på polet for å kjøpe meg vin.

Skrevet

Jeg var i en fornøyelsespark i california, spiste is, og tok jomfrudommen til sommerflørten min :fnise:

Skrevet

Tror jeg lå i rennesteinene i byen.

Gjest Rosemor
Skrevet

Det var juleball på skolen den dagen jeg fylte 18 år.

Det ble en heller tragisk feiring! :(

Skrevet

Haha x) hørte på Alice Coopers I'm 18 hele dagen hvertfall.. Fikk besøk av barndomsvenner for å spise kake og hadde kjærestebesøk resten av dagen, helt grei dag (: Men syns feiring av bursdag først har blitt moro etter tallet 20, hehe

Skrevet

Hadde en koselig kveld sammen med noen venninner. Vi spiste pizza (hjemmelaga og litt svidd :ler: ), hadde på oss finklær og masker og drakk litt martini :) Vi hadde det også vanvittig gøy med sing star :jepp:

Det var første gangen i mitt liv jeg drakk :ler: Så det ble en morsom/tidlig kveld :fnise:

Skrevet

Jeg gjorde vel ikke noe annet enn jeg gjør til vanlig, hadde ikke noen fest for jeg har ikke så mange venner :)

Skrevet

Jeg kasta ut foreldrene mine og hadde en liten fest med mine nærmeste venner.

Skrevet

Jeg hadde kaffeselskap med besteforeldre, deretter var jeg ute med gode venner, husker det som en koselig kveld :)

Skrevet

Spiste kebabpizza med far, bror, og 2xsøstre. Så hadde jeg vorspiel hjemme før jeg dro på byen. Utrolig artig kveld. (Selv om den holdt på å bli ødelagt når typen skjellte meg ut midt på brygga)

Skrevet

Var på jobb (lærling) og det store samtale emnet var noen fly som krasjet i noen tårn i usa dagen før.... Fikk sikkert kake når jeg kom hjem, men det husker jeg ikke :gjeiper:

Skrevet

mine nærmeste venner hadde lovet meg stor feiring og at de skulle ta hånd om alt. Satt hjemme og ventet på at de skulle komme å hente meg (som de hadde lovet, siden jeg ikke skulle vite noe om hvr/hvem/hva osv). Ventet hele dagen, og hele kvelden. Forsøkte å ringe de, men fikk ikke noe svar. Ringte etterhvert hjem til moren til en av vennene, som sa at hele gjengen hadde dratt på byen. Da gikk jeg å la meg.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg satt på en cafe med ølservering sammen med 8-9 av mine beste venner, fra skoleslutt klokken 15 til sent på kvelden, alle ble hengedritings og det var ganske hyggelig.

Skrevet

På 18 år's dagen min arrangerte jeg og 2 gode venner en stor fest for alle vennene våre :D

Skrevet

Oisann - det har jeg glemt. Antakeligvis ikke fordi det er et stort, svart hull heller - for jeg drakk ikke alkohol da jeg var 18. Sikkert stille og rolig festivitas.

Skrevet

Hadde middags besøk av venninna til mamma+mann+ene barnebarnet. Spiste litt kake. Deretter drakk jeg bittelitt baileys(for jeg _måtte_ jo drikke på 18årsdagen min. Og så gikk mamma og jeg en tur rundt her jeg bor, drepte snegler.

Skrevet

Mamma inviterte nærmeste slekt på gryterett og kaker, og selv inviterte jeg alle jentene i klassen min på vorspiel før vi dro på fest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...