Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest skrptisk
Skrevet

Ja... For to år, ja to år siden nå, tok jeg mannen min i å være utro. Han har hele tiden etterpå unngått emnet naturlig nok, og har uttrykt at det var min skyld at han var det siden det var så jævlig hjemme. Skulle vaske klær i dag, og der fant jeg et kondom sammen med noen småpenger i jobbsekken hans. Faen, altså! Sekken var ny i vinter, så den ligger ikke igjen fra tidligere. Vi bruker aldri kondomer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå jeg. Vente å se om den plutselig forsvinner? Konfrontere? Jeg er redd jeg kommer til å gå fra konseptene ved en konfrontasjon. Jeg har ikke hatt noen mistanker om utroskap siden forrige runde, og hurpa fra forrige gang har fått type. Uff.... Vet ikke, jeg. Ble så skuffa!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja... For to år, ja to år siden nå, tok jeg mannen min i å være utro. Han har hele tiden etterpå unngått emnet naturlig nok, og har uttrykt at det var min skyld at han var det siden det var så jævlig hjemme. Skulle vaske klær i dag, og der fant jeg et kondom sammen med noen småpenger i jobbsekken hans. Faen, altså! Sekken var ny i vinter, så den ligger ikke igjen fra tidligere. Vi bruker aldri kondomer. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå jeg. Vente å se om den plutselig forsvinner? Konfrontere? Jeg er redd jeg kommer til å gå fra konseptene ved en konfrontasjon. Jeg har ikke hatt noen mistanker om utroskap siden forrige runde, og hurpa fra forrige gang har fått type. Uff.... Vet ikke, jeg. Ble så skuffa!

Jeg aner ikke hva du skal gjøre. Men jeg kan si deg at jeg ikke hadde godtatt hans håndtering av saken første gangen det hendte. Han er utro og legger skylda på DEG...? Dæven du om gubben har det så jævlig hjemme, så kan han for faen flytte ut!

For en drittfyr du har!

Gjest lolita___
Skrevet

Enig med personen over og det med kondom ja lover ikke godt i det hele tatt.Hva skal han med kondom hvis dere ikke bruker det.Du er ikke i en lett situasjon,men jeg hadde tatt det opp med han.

Skrevet

Nei, jeg har gått mange runder med meg selv disse to årene. Jeg har på en måte skøvet hele greia under teppet og ikke villet gjøre det jeg egentlig alltid har tenkt jeg kom til å gjøre i en slik situasjon. Nemlig stikke, beinfly fra han. Jeg har hørt de teite unskyldningene hans, og tenkt at han er en idiot, men det var faktisk ikke greit for noen av oss hjemme. Jeg har prøvd å få han til å eie det sviket HAN utsatte MEG for, uten særlig suksess. Jeg har likevel med åpne øyne valgt å bli for familiens skyld. Jeg kjenner likevel nå at tilliten er lik null. Jeg sitter å tenker på alle mulige grunner til at han skulle ha et kondom i jobbsekken, og kommer ikke på noen særlig andre grunner enn at han har tenkt å bruke det med noen som ikke er meg :sjenert:

Gjest vært der
Skrevet

de skylder jo gjerne på den hjemme, selv om alle er enige om at det er den utro som er skyld i at han er utro , så vil de alltid si at "du fikk meg til det, du gjode slik eler ikke sånn osv."

Og ser de seg som ferdig med emne så er de det. Og noen menn er ikke til å rokke der.

Så da måtte TS velge, legge det bak seg å gå videre eller gnage på det- og da ødelegge det som var igjen av forholdet.

Hun valgte tydeligvis å legge det bak seg.

Om kondomen -

siden det virker som han er en ite snakkesalig type og som samtidig skylder på deg -og ikke seg selv så vil jeg tro at du ved en konfrontasjon vil få svar som

- en kamerat la den oppi der..

- kjøpte en pakke på tull for å erte en på jobben

-han hadde lånt bort sekken, sett den men ikke tenkt mer på det

-alt mulig annet han kan finne på.

Man skal ha mange gode bevis for at en mann skal tilstå å være utro, tror jeg..

Om du velger å se om den forsvinner så kan han si at

-det aldri har vært noen der

-at han fant den og kastet den for den var jo ikke hans..

Har du andre indisier på at han kan ha vært utro.

Om han er utro nå, så har han nok lært å skjule sine spor veldig godt etter sist gang.

Hadde det vært meg hadde jeg lagt kondomen og småpengene på middagstallerkenen hans (om dere ikke har barn og spiser sammen alle sammen..) og så sett reaksjonen, så sagt -

at jeg fant dette i jobbsekken din da jeg skulle vaske.

Så ventet på svar -

og hele tiden forholdt meg rolig og saklig.

Begynner han å si at du ikke har noe i sekken hans å gjøre så fei det bort med at han ikke skal ro seg vekk, men at en kodom har heller ikke noe nedi sekken å gjøre.

Mannen min kom med masse argumneter mot meg på hvordan jeg hadde funnet ut av sidespranget hans. De overså jeg og gikk hele tiden tilbake til tema- det han har gjort.

Og det må du også.

Ikke la han bytte tema, gå til angrep ol. Før hele tiden samtalen tilbake på kondomen i sekken...

Skrevet

de skylder jo gjerne på den hjemme, selv om alle er enige om at det er den utro som er skyld i at han er utro , så vil de alltid si at "du fikk meg til det, du gjode slik eler ikke sånn osv."

Og ser de seg som ferdig med emne så er de det. Og noen menn er ikke til å rokke der.

Så da måtte TS velge, legge det bak seg å gå videre eller gnage på det- og da ødelegge det som var igjen av forholdet.

Hun valgte tydeligvis å legge det bak seg.

Om kondomen -

siden det virker som han er en ite snakkesalig type og som samtidig skylder på deg -og ikke seg selv så vil jeg tro at du ved en konfrontasjon vil få svar som

- en kamerat la den oppi der..

- kjøpte en pakke på tull for å erte en på jobben

-han hadde lånt bort sekken, sett den men ikke tenkt mer på det

-alt mulig annet han kan finne på.

Man skal ha mange gode bevis for at en mann skal tilstå å være utro, tror jeg..

Om du velger å se om den forsvinner så kan han si at

-det aldri har vært noen der

-at han fant den og kastet den for den var jo ikke hans..

Har du andre indisier på at han kan ha vært utro.

Om han er utro nå, så har han nok lært å skjule sine spor veldig godt etter sist gang.

Hadde det vært meg hadde jeg lagt kondomen og småpengene på middagstallerkenen hans (om dere ikke har barn og spiser sammen alle sammen..) og så sett reaksjonen, så sagt -

at jeg fant dette i jobbsekken din da jeg skulle vaske.

Så ventet på svar -

og hele tiden forholdt meg rolig og saklig.

Begynner han å si at du ikke har noe i sekken hans å gjøre så fei det bort med at han ikke skal ro seg vekk, men at en kodom har heller ikke noe nedi sekken å gjøre.

Mannen min kom med masse argumneter mot meg på hvordan jeg hadde funnet ut av sidespranget hans. De overså jeg og gikk hele tiden tilbake til tema- det han har gjort.

Og det må du også.

Ikke la han bytte tema, gå til angrep ol. Før hele tiden samtalen tilbake på kondomen i sekken...

Trist at du også opplevde det der. Du gjorde en god jobb i å holde deg saklig. Det er fanden ikke lett. Prøver alltid det, men han er så kald, og jeg mister grepet fullstendig selv i mangel på reaksjon. Jeg skal huske det. Kondomen i sekken er det vesentlige jeg skal ha et troverdig svar på. Takk for svar:-)

Gjest vært der
Skrevet

Nå vet du jo at han gir lite reaksjon på en konfrontasjon, så ikke forvent deg det. Da kan det hende du klarer å holde deg mere rolig.

Vit også at han vil komme med mange dumme argumenter, og forbered deg litt på hva du evt vil svare og at du minner deg på å puste med magen.

Vær stille og se han rett inn i øynene - og si at du vil ha et ærlig svar på hvorfor han har en kondom i jobbsekken.

Om han kommer med svada som - jeg vet hva du tror nå, hvorfor tror du ol, så

pust, pust og pust og si samme setning igjen -

jeg vil at du skal svare meg ærlig på hvorfor det er en kondom i jobbesekken din.

Om han forholder seg taus, så vær taus selv, men sitt der..

går han, så si at han ikke kan gå ifra den- den er nå her- og gå så etter og sett deg der han setter seg.

Gjenta spørsmålet.

Om han bortforklarer den med kamerater ol

vel - hvor vanlig er det å tulle med kamerater med kondomer.

hvor vanlig er det å putte kondomer i andre sine sekker?

hvor vanlig er det å låne vekk sekken sin?

hvor vanlig er det å se at det ligger en kondom der etter å ha utlånt sekken sin- og da ikke fjerne den når han vet han har en utrohistorie.

Hold hodet så kaldt du kan og kom med slike motargumenter.

Lykke til - jeg vet det er tøft og vanskelig. Men du klarer det. Kjenn på magefølelsen siden han antagelig er vanskelig å tolke..

Skrevet

Takk for oppmuntring:-)ÅÅåååå, jeg skulle ønske det fantes en grunn til at den er der!

Gjest vært der
Skrevet

det skjønner jeg godt.

Hvordan går det ?

Skrevet

:mrgreen: hadde hatt et stort forklaringsproblem om jeg hadde oppdaget en kondom sånn helt uten videre!

Hvordan gikk samtalen?

Skrevet

:mrgreen: hadde hatt et stort forklaringsproblem om jeg hadde oppdaget en kondom sånn helt uten videre!

Hvordan gikk samtalen?

Har ikke hatt samtalen enda. Fyren er på hyttetur, og det er kanskje like greit tatt i betraktning mitt humør i skrivende stund. Han kommer hjem i morgen eller søndag, så det får ligge til da. Men var nesten at jeg sendte et mms bilde og sa: forklar. Tenkte det ikke er lurt siden han da får allverdens tid å tenke seg om på.

Skrevet

Har ikke hatt samtalen enda. Fyren er på hyttetur, og det er kanskje like greit tatt i betraktning mitt humør i skrivende stund. Han kommer hjem i morgen eller søndag, så det får ligge til da. Men var nesten at jeg sendte et mms bilde og sa: forklar. Tenkte det ikke er lurt siden han da får allverdens tid å tenke seg om på.

Er neppe lurt. (og jeg vet ikke om jeg hadde klart å holde meg, er en utålmnodig sjel ;) )

Bruk heller tiden på å roe deg ned og forbered deg skikkelig. Og tenk igjennom hva du faktisk vil om det viser seg at han er en dritt igjen.

Skrevet

Ja, tenker også det er det beste, men det er så vanskelig. Tenker også at han aldri i livet kommer til å tilstå noe som helst dersom det er noe han driver med. Dermed blir det opp til meg å tro han eller ikke tro han. Men det er liksom konseptet med å ha kondom liggende i sekken. Hvorfor i al verden skulle den være der???? Om han ikke i det minste håpte på en annen dame. Og er det greit???? Nei!!!!!!!! Jeg har fått så nok nå, kjenner jeg.Jeg er skikkelig lei meg os såret.

Skrevet

Veldig lurt. Jeg hev meg på telefonen da jeg oppdaget at min mann hadde en elskerinne. Type "hvem faen er NN!!!". Han fikk masse tid til å tenke seg om å komme med en slags forklaring....

Gjest Blondie65
Skrevet

Send en tekstmelding: vær forsiktig, kondomene ligger i den andre sekken som er igjen hjemme!

Se hva som skjer. Her har man i grunnen alt å vinne og hvorfor ikke la han få konfrontasjonen uventet som om du VET hva han driver med.

Gjest Blondie65
Skrevet

Veldig lurt. Jeg hev meg på telefonen da jeg oppdaget at min mann hadde en elskerinne. Type "hvem faen er NN!!!". Han fikk masse tid til å tenke seg om å komme med en slags forklaring....

Det er forskjell på å tenke over hvem pokker Belinda er og å forklare kondomer i sekken.

Belinda kan være kompisens søster, nye kollegaen i produksjonsavdelingen, hyggelige damen der jeg kjøpte blomster til deg sist - osv. Kondomer derimot har ikke så mange funksjoner ...

Ja jeg vet at Great Garlic Girls bruker kondomer med bringebærgele som brystinnlegg men han er vel ikke medlem der? Og hvor er bringebærgeleen? Brukt opp? Det finnes andre "ikke seksuelle" formål ogaå, jeg kommer bare ikke på det nå. Gjør han?

Og nei ingen løper rundt med en pakke kondomer som en eller annen tulling har puttet i sekken. Den er like ubrukelig som et hullete kondom.

Jeg hadde seriøst pakket og dratt innen han kom hjem.

Skrevet

Det er forskjell på å tenke over hvem pokker Belinda er og å forklare kondomer i sekken.

Belinda kan være kompisens søster, nye kollegaen i produksjonsavdelingen, hyggelige damen der jeg kjøpte blomster til deg sist - osv. Kondomer derimot har ikke så mange funksjoner ...

Ja jeg vet at Great Garlic Girls bruker kondomer med bringebærgele som brystinnlegg men han er vel ikke medlem der? Og hvor er bringebærgeleen? Brukt opp? Det finnes andre "ikke seksuelle" formål ogaå, jeg kommer bare ikke på det nå. Gjør han?

Og nei ingen løper rundt med en pakke kondomer som en eller annen tulling har puttet i sekken. Den er like ubrukelig som et hullete kondom.

Jeg hadde seriøst pakket og dratt innen han kom hjem.

I mitt tilfelle var "Belinda" henne han sendte kjærlighetsmeldinger til via facebook... Med detaljert planlegging av helga hvor de skulle møtes når han var på "forretningsreise".... Litt vanskelig å bortforklare det, men han prøvde - det skal han ha!!

Skrevet

Jeg synes du skal dra. Jeg tror det er det du innerst inne vil. Ingen på KG kommer til å si noe annet.

Once a cheat, always a cheat.

Skrevet

Nei, her kunne det i utgangspunktet vært mange gode forklaringer, men når sekken har kommet inn i bildet ETTER forholdet, og i tillegg etter siste utroskapsafære, ja da kan det nok bli vanskelig å snakke seg ut av det..

Skrevet

Nei, her kunne det i utgangspunktet vært mange gode forklaringer, men når sekken har kommet inn i bildet ETTER forholdet, og i tillegg etter siste utroskapsafære, ja da kan det nok bli vanskelig å snakke seg ut av det..

Tja... Hva da slags gode forklaringer? Har du noen gode eksempler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...