Gjest smoothie22 Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 hei lurer på om noen vet. jeg har hatt sommervikariat i 2 mnd, sendt meldekort hele tiden med antall timer, får selvsagt ikke noe fra nav i den perioden. men nå er jeg arbeidsledig igjen, og som sagt har jeg fylt ut meldekort hele tiden, og også krysset ja på at jeg vil være registrert hos nav videre. når jeg nå ikke fyller i timer lenger (men sender meldekort) vil jeg da fortsette og få dagpenger slik jeg fikk for 2 mnd siden?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 så lenge du har vært "aktiv" og sendt inn meldekort ja..
Gjest smoothie22 Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 takk! så bra, så slipper jeg og søke om dagpenger igjen da:)
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #4 Skrevet 15. august 2010 Hvis det er mer enn seks uker siden sist du fikk dagpenger må du søke om gjenopptak, tror jeg, så best å høre med Nav første dagen du er ledig igjen.
Gjest smoothie22 Skrevet 16. august 2010 #5 Skrevet 16. august 2010 tusen takk for at du sa det:) det stemte visst, så hadde ikke du sagt det så hadde jeg levd troende på at jeg fikk dagpenger automatisk igjen, reiste med en gang til mitt nav kontor å søkt på nytt! tuuuusen taakk:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå