AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Helst en fuktighetskrem til ansikt som ikke gir kviser, er billig og er fra 15år pluss
Solskinnsstråle Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Ingen som vet om noen kremer?? Vel, jeg bruker Cosmopharma sin solkrem i ansiktet. Solfaktor seks synes jeg er OK. Den gir mye fukt og lukter veldig godt
Lille Vinkel Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Hva med The body shop - Aloe Soothing Moisture Lotion SPF 15?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 No 7 fra Boots apotek. Solfaktor 15 og pris rundt 200 kr.
Gjest BabyBlue Skrevet 14. august 2010 #6 Skrevet 14. august 2010 Eh, jeg sliter veldig med kviser, og bruker MD formulations serien. Svindyrt, men sååå verdt det. Skal sies at mamma kjøper det til meg siden hun vil hjelpe meg så godt hun kan med det, for aldri i livet om jeg hadde kjøpt hudprodukter til en pris over 600. Men om det ikke er på tale å bruke så mye penger er apoteket og the body shop verdt å gå innom. På the body shop er det forresten veldig dyktige folk som kan hjelpe deg med det meste : )
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #7 Skrevet 14. august 2010 Eh, jeg sliter veldig med kviser, og bruker MD formulations serien. Svindyrt, men sååå verdt det. Skal sies at mamma kjøper det til meg siden hun vil hjelpe meg så godt hun kan med det, for aldri i livet om jeg hadde kjøpt hudprodukter til en pris over 600. Men om det ikke er på tale å bruke så mye penger er apoteket og the body shop verdt å gå innom. På the body shop er det forresten veldig dyktige folk som kan hjelpe deg med det meste : ) Må nesten kommentere det. Hvorfor skal moren din betale 600kr+ for hudprodukter til deg når du aldri i livet ville ha gjort det selv?
Gjest BabyBlue Skrevet 14. august 2010 #8 Skrevet 14. august 2010 Fordi jeg har ikke fast inntekt selv? Det å slite med kviser går veldig utover selvtilliten min, og moren min vil veldig gjerne hjelpe meg å forebygge problemet. Hadde jeg hatt egen jobb hadde jeg da kjøpt det selv for mine egne penger.
Casablanca Skrevet 15. august 2010 #9 Skrevet 15. august 2010 Vichy sin Aqualia Antinox. Masse fuktighet og SPF 15. Eneste haken er vel at den inneholder parfyme, så det svir å få den i øynene. Ellers er den super!
Tamtam Skrevet 15. august 2010 #10 Skrevet 15. august 2010 Til Babyblue: Man får MD Formulations til mye billigere penge i ulike nettbutikker. Brukte kremen med solfaktor 20 fra samme merke, og betalte under 200 kroner for den.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #11 Skrevet 15. august 2010 Eh, jeg sliter veldig med kviser, og bruker MD formulations serien. Svindyrt, men sååå verdt det. Skal sies at mamma kjøper det til meg siden hun vil hjelpe meg så godt hun kan med det, for aldri i livet om jeg hadde kjøpt hudprodukter til en pris over 600. Men om det ikke er på tale å bruke så mye penger er apoteket og the body shop verdt å gå innom. På the body shop er det forresten veldig dyktige folk som kan hjelpe deg med det meste : ) Ts her: Jeg skjønner GODT hvordan du har det! Jeg sliter med kviser og utrenheter selv og det hjelper ikke på selvtilliten akuratt. Mamma betaler også produkter som skal hjelpe meg fordi at jeg ikke har fast inntekt selv. Takk for svar forresten men før jeg fikk svar kjøpte seg dagkrem fra greenpeople med solfaktor 15. Håper den funker bra
Gjest Caylee Skrevet 15. august 2010 #12 Skrevet 15. august 2010 (endret) sletta Endret 15. august 2010 av Caylee
AnonymBruker Skrevet 15. august 2010 #13 Skrevet 15. august 2010 Fordi jeg har ikke fast inntekt selv? Det å slite med kviser går veldig utover selvtilliten min, og moren min vil veldig gjerne hjelpe meg å forebygge problemet. Hadde jeg hatt egen jobb hadde jeg da kjøpt det selv for mine egne penger. Grunnen til jeg spurte var fordi du sa aldri i livet. Jeg regnet jo med du vill få lønn en gang i løpet av livet
tinywiny Skrevet 17. august 2010 #14 Skrevet 17. august 2010 Mario Badescu SPF 15 Denne er veldig god!
gohege Skrevet 17. august 2010 #15 Skrevet 17. august 2010 hva med en fra serien Clean start? begge har solfaktor 15, den ene hindrer blankhet, mens den andre gir en freshere hudfarge, og de koster ca 200 for 70 ml
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå