Gå til innhold

Stimulering av bryst

Gjest Gjest_Mann

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mann

Er det flere menn enn meg som liker at brystene blir stimulert. Gjerne begynne med forsiktig kiling, og så gradvi gå over til klyping/biting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan går man fram? Jeg vet at typen liker det, men jeg vet liksom aldri.. når eller hvordan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nå må du være forsiktig TS. Du avslører jo hemmeligheter om mannskroppen... Kvinner liker å tro at det eneste som tenner en mann er at han får lov å stikke tisseluren sin inn i henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Nå må du være forsiktig TS. Du avslører jo hemmeligheter om mannskroppen... Kvinner liker å tro at det eneste som tenner en mann er at han får lov å stikke tisseluren sin inn i henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brystvortestimuli kiler jo bare. I hvert fall for meg. Riktignok blir jeg kåt av det, men jeg har en mistanke om at det skyldes at jeg vet at hodet hennes beveger seg lenger ned etter hvert. (Og dermed er jeg vel akkurat så enkel som brutal_manns ironiske mannsfigur :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han.. fistet? This is new for me.. I am shocked.. how? Jeg mener.. det gjør jo ganske vondt av og til når man bæsjer, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kun orgasme hvis jeg henger på meg brystklemmer med tunge lodd når jeg har sex. Blir også opphisset av å gå med brystklemmer ute offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...