Gjest Huffsa Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Dere som har lest Twillight, kan dere fortelle meg om dette er sant? (Pakker den inn i spoiler, siden den filmen ikke har kommet enda) Er det sant at Bella blir gravid med Edward etter å hatt sex en gang, også driver babyen og spiser hu opp innenifra eller noe, hu holder ihvertfall på å dø. Så da sier Jacob at hu bare kan ta abort, så kan de to lage en baby istedet. Syntes det høres helt blåst ut, men er to stk som har sagt at det skjer i den 4 boka. Så da MÅ jeg nesten spørre
Rosalie Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Ja, sisteboka ble bare dritsær, syns jeg. Ramlet helt ut av fantasiverdenen jeg klarte å lulle meg inn i i de andre bøkene...
Rosalie Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Finner du under "Andre stiler" i svarvinduet.
Anjah Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Det er riktig at hun blir gravid med Edward. Det er derimot ikke helt riktig at hun blir spist opp innenfra. Greia er at hun bærer fram en vampyrbaby som selvfølgelig er langt sterkere og mer sprellete enn normale babyer. Dette resulterer bl.a i brukne ribbein for Bella. Pluss at babyen ikke har det så bra i hennes mage, fordi den trenger blod for å få næring og vokse. Bella må tilslutt kapitulere og begynne å drikke blod for at både hun og baby skal kunne overleve.
Auri Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Og det er er helt, totalt dustete! For ikke å glemme at Jacob "bonder" med den nyfødte datteren til Bella... Jeez
Gjest BabyBlue Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 Syntes den fjerde boka ble for sær. Dumme stephenie!
Aurora_A Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 Hehe... når man leser det sånn så var den siste boka ganske sær ja Men jeg likte den jeg. Synes den var spennende. Syntes egentlig det føltes mer "far out" i andre boka når plutselig Jacob var varulv... Frem til da ble ting lagt frem som "troverdig" , men etter det det ble det veldig fiksjon for min del. MEN, kjempespent på hvordan dette skal bli på film?
Gjest Raindrops Skrevet 25. august 2010 #12 Skrevet 25. august 2010 Jeg gleder meg til filmen, bare for å se hvordan de har tenkt å gjøre det. Er jo en haug med scener som kan bli urkomiske på film i den boken
Wonders Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 jepp det stemmer. morro prosess til det nærmer seg slutten. Synes resultatet gjør at boken blir litt døll... Hakke lyst å høre om slike ting.
Gjest BabyBlue Skrevet 28. august 2010 #14 Skrevet 28. august 2010 Filmen blir delt i to deler, og kommer kanskje i 3D Tror ikke dette er den type filmen jeg kommer til å se i 3D, nei. Jeg liker Renesmee til en viss grad, men den at Jacob innprintet på henne kunne stephenie ha spart seg. Hva med Leah?! Hun er så godt som den eneste jenta i boka som hadde baller nok til å tenke selv.
Mir Skrevet 28. august 2010 #15 Skrevet 28. august 2010 oh? hva skjer? Jeg har ikke lest bøkene, og forrige helg kjedet jeg meg så alene hjemme at jeg så alle de filmene som har kommet. Litt for romantisk for min smak, men tenkte jo at det sikkert blir greiere i film nr 4. Men når jeg leser dette så får jeg jo helt bakoversveis!?
nilci Skrevet 29. august 2010 #17 Skrevet 29. august 2010 Jeg skal ærlig innrømme at jeg er en sucker for Twilight-serien. Jeg bare elsker alt! Kommer vel også til å få noen uenige svar her, men jeg ELSKET fjerdeboken mest av alle. Jeg følte at alt bare løste seg, og alt ble slik det alltid skulle vært. Jeg satt som et stort glis gjennom hele boken, untatt når det var så spennende at jeg holdt på å pisse på meg ;-)
Twink Skrevet 29. august 2010 #18 Skrevet 29. august 2010 oh? hva skjer? Jeg har ikke lest bøkene, og forrige helg kjedet jeg meg så alene hjemme at jeg så alle de filmene som har kommet. Litt for romantisk for min smak, men tenkte jo at det sikkert blir greiere i film nr 4. Men når jeg leser dette så får jeg jo helt bakoversveis!? Haha, ja det tar helt av i bok nr 4. :gjeiper: For de som ikke vet hva imprinting er, så er det når varulvene blir helt besatt av en person og må tilbringe resten av livet sammen med vedkommende for å bli lykkelig. Dette skjer da mellom Jacob (som i tre bøker har vært forelsket i Bella) og Bellas nyfødte datter... Det ble alt for spesielt for min smak, likte ikke den siste boka i det hele tatt! Generelt mye rare elementer i den boka, som f.eks. når Edward og Bella har sex og han tar helt av så hun ser ut som et voldsoffer dagen etter.
Mir Skrevet 29. august 2010 #19 Skrevet 29. august 2010 Jeg har på følelsen at jeg bare dropper å se film nummer 4, og later som at det endte med at Bella og Jacob levde lykkelige resten av sitt liv.
Twink Skrevet 29. august 2010 #20 Skrevet 29. august 2010 Jeg har på følelsen at jeg bare dropper å se film nummer 4, og later som at det endte med at Bella og Jacob levde lykkelige resten av sitt liv. Det kan nok være en god ide hvis du er fornøyd så langt. Ellers kan nok det her bli den mest interessant filmen av de fire, med så mye rare elementer er det veldig spennende hvordan de mestrer å få det over på lerretet. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå