Gjest Candyfloss Skrevet 1. oktober 2003 #21 Del Skrevet 1. oktober 2003 Takker Men er det for REN marsipan, eller med sjokoladetrekk? I min lille bibel (les:matvaretabellen) står det 450 kcal per 100 gram for marsipan og 480 kcal for marsipanbrød med sjokoladetrekk. Vet ikke helt om nidars pølser kommer under brød, men Det er for REN marsipan, regner med at med sjokoladeovertrekk kommer det vel på 550 kcal eller noe slikt?! Noe sånt? Regn det sånn ca rundt 500, du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 1. oktober 2003 #22 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvor mye veier en slik marsipanpølse da?? Prøver nemlig og passe vekten, og ikke legge på meg altfor mye under svangerskapet, derfor hadde jeg satt mer pris på at klementinene dukket opp i butikken enn marsipanen :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 1. oktober 2003 #23 Del Skrevet 1. oktober 2003 Akkurat DET driter jeg i da jeg spiser. Hvis du er så veldig redd for å legge på deg, dropp å spis sjokolade og alt som er så veldig fetende, da. :o Mirian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 1. oktober 2003 #24 Del Skrevet 1. oktober 2003 mmmmmmm...... Anton Bergs fugleægg.... Det deilige sprø skallet og den grove marsipanen inni.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå