Gå til innhold

Menn som nedprioriterer kvinnens nytelse...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt rundt 15 sexpartnere, og de har vært alt fra 16 til 30 år. Av disse har kun fåtallet gjort noe for at jeg også skal få orgasme. Dette har vært både ONS og i forhold.

Jeg får ikke orgasme av penetrering, kan klare det med vibrator men må da gjøre det selv og treffe akkurat riktig.

For mange av disse mennene har det virket som om at forspill bare er pes og stress, og de putter tissen inn i hytt og pine før jeg er i nærheten av å være klar. Fra de fleste har forspillet vært litt klining og tafsing på puppene og så bare rett inn... Og så er det jo om å gjøre å ha sex i en stilling hvor jeg ikke kommer til selv med fingrene... Sliter også å komme på denne måten om jeg i det hele tatt kommer til, fordi det blir dårlig med fuktighet og litt for mye bevegelser...

Ved ONS har jeg ikke giddet å si så mye om det, de fleste menn vet vel at flertallet av kvinner trenger klitorisstimulering for å komme. Eller? Vet ikke menn det?

Har tatt dette opp med partneren min, og han har skjerpet seg litt, men det skjer ofte at vi skal ha sex, og underveis sier han at vi ikke har tid til så mye forspill fordi det er sent/han har planer and so on.

Det er jo fryktelig kjedelig når jeg ikke får noe utav det, da kunne jeg heller ha fikset det på egenhånd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved ONS kan du ikke forvente så mye. Personen er ute etter å få tilfredsstilt sin egen nytelse, ikke din.

Skrevet

Da må du gjøre som meg. Ha god sex med deg selv, og vent til du møter en du kan tilbringe livet ditt med.

Jeg surret litt rundt i begynnelsen av 20-årene, men endte bare opp med dårlige erfaringer. Da jeg var 23 bestemte jeg meg for å ikke involvere meg med noen før jeg møtte en jeg kunne ha et langvarig seriøst forhold til.

Sexen jeg har med meg selv alene er det beste jeg har opplevd, og når jeg møter den rette en gang, så har jeg bygget meg opp god erfaring med meg selv og kjenner kroppen min såpass godt at det vil bli deilig for meg og. ;)

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Du går i den klassiske fella og skylder på partneren fordi du ikke er happy. I tillegg, slik du ordlegger deg, så virker du både passiv (forteller oss hva de har gjort og ikke gjort) og bebreidende (det er deres feil/uvitenhet). Du bør i det minste ta ansvar for egen nytelse, herunder fortelle partneren hva du ønsker (med ord eller handling) og ta litt styring. Vi menn er ikke mer kompliserte enn at dersom guidelines uteblir så antar vi at hun vi knuller er mer eller mindre happy, samtidig som vi selvsagt er opptatt av hvor digg vi har det selv.

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Du går i den klassiske fella og skylder på partneren fordi du ikke er happy. I tillegg, slik du ordlegger deg, så virker du både passiv (forteller oss hva de har gjort og ikke gjort) og bebreidende (det er deres feil/uvitenhet). Du bør i det minste ta ansvar for egen nytelse, herunder fortelle partneren hva du ønsker (med ord eller handling) og ta litt styring. Vi menn er ikke mer kompliserte enn at dersom guidelines uteblir så antar vi at hun vi knuller er mer eller mindre happy, samtidig som vi selvsagt er opptatt av hvor digg vi har det selv.

Og dersom mannen ikke oppnår tilfredsstillelse, da er han selvsagt impotent..

Skrevet

Jeg setter kjærestens nytelse foran min, jeg spør om hva jeg skal gjøre, hvordan og hvor jeg skal gjøre ting for at det har noen nytte for henne.

Mange sier at det er jentas "jobb" å tilfredsstille seg selv, ikke mannens. Jeg er enig i at jenta må være med på den delen, for å veilede og fortelle hva som skal til. Det er bare hun som har å vinne på å fortelle hva jeg gjør riktig og galt. Vær ærlige og åpne, ikke bli fornærmet om partneren sier "ikke gjør sånn, gjør heller sånn", da lærer dere å kjenne hverandre. Så lenge jeg ser at hun har det bra, så har jeg det bra, å slik tenker hun om meg også (tror jeg). :-)

Skrevet (endret)

men det skjer ofte at vi skal ha sex, og underveis sier han at vi ikke har tid til så mye forspill fordi det er sent/han har planer and so on.

Jamen, herregud, da har vel ikke du tid til så mye sex framover heller, har du vel? :lur: Gi og ta! Har han ikke tid eller det er for sent til at du kan komme, så får han si ifra når han har tid, sier du da, og så VENTER dere med sex inntil det skjer :)

Du er faktisk ikke bare en kopp han kan tømme seg i heller, vel?

Endret av NovaFlare
Skrevet

De du har sex med kommer ikke til å finne ut av hva du trenger sånn helt av seg selv. Kommunikatione!

Skrevet

Brukte selv 2 år på å bli en sexgud for 1 spesiell dame. Hun var verdt det. Det hadde jeg ikke giddet for hvem som helst. Til trådstarter: Den mannen som vil forgude deg vil bruke lang tid på å studere kroppen din. Han vil finne ut ting som ikke engang du visste om.

Han vil kunne få deg til å skrike av nytelse. Pass godt på han når du finner han.

Jensemann.

Skrevet

Godt svar, sier meg enig i dette. :jepp:

Skrevet

Vi får skylde litt på oss selv og. Jeg var i alle fall ikke flink til å vise hvordan jeg ville ha det da jeg var ny i gamet. Hvordan i svarte skulle en partner vite det da? :gjeiper:

Skrevet

Jeg oppdager også mange som ikke vil sette kvinnens nytelse med i spillet også. De orker ikke...Men jeg har heldigvis opplevd noen som rett å slett ikke lar meg få gi han, men da blir jeg som et objekt hvor hoved fokuset er at han vil ha meg til å få orgasme, å nærmest "ete" meg opp...

Skrevet

Jeg er absolutt ikke passiv. Jeg gjør alt jeg kan for å gi ham nytelse. Er med på alle hans fantasier, gir ham mye forspill med oralsex osv, og gir ham oralsex når f.eks jeg har mensen. (er altså i et forhold nå)

Har også fortalt partneren min at jeg MÅ ha klitorisstimulering for å komme. Hva mer kan man gjøre da? Jeg kan jo selvfølgelig nekte ham sex, men det blir bare barnslig. Vil ikke kreve noe som for ham bare er pes heller, når jeg allerede har fortalt hva jeg liker...

Kan forstå det med ONS da

TS

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Jeg er absolutt ikke passiv. Jeg gjør alt jeg kan for å gi ham nytelse. Er med på alle hans fantasier, gir ham mye forspill med oralsex osv, og gir ham oralsex når f.eks jeg har mensen. (er altså i et forhold nå)

Har også fortalt partneren min at jeg MÅ ha klitorisstimulering for å komme. Hva mer kan man gjøre da? Jeg kan jo selvfølgelig nekte ham sex, men det blir bare barnslig. Vil ikke kreve noe som for ham bare er pes heller, når jeg allerede har fortalt hva jeg liker...

Kan forstå det med ONS da

TS

Da har jeg formulert meg krøkkete. Jeg tenkte ikke på hva du gjør med/gir ham når jeg snakket om passivitet men snarere om hvilket ansvar du tar selv i fohold til hva du trenger/ønsker.

Endret av Gorgonzola
Skrevet (endret)

Da har jeg formulert meg krøkkete. Jeg tenkte ikke på hva du gjør med/gir ham når jeg snakket om passivitet men snarere om hvilket ansvar du tar selv i fohold til hva du trenger/ønsker.

Du har helt klart et poeng mtp at man må ta ansver selv - men jeg undrer meg også over hva du menr TS skal gjøre når hun faktisk allerede tar ansvar for dette med å være aktiv selv + fortelle partneren at hun ønsker seg klitorisstimulering uten at han følger opp dette?

Klart man skal ta ansvar selv og vise og veilede - men om partneren ikke er interessert i å utvikle seg seksuelt og ikke har tid (les: ork) til å ha fokus på partnerens behov i tillegg til sine egne, så kan man vel konkludere med at det er partneren som ikke strekker helt til?

Det er nok ikke alle som har potensiale til å bli gode sexpartnere. For å bli det, må man ha en ok balanse mellom å ta hensyn til egne behov samtidig som man finner glede i å utforske partnerens kropp. Man må gidde, lisom. Hvis ikke, blir det raskt litt stuslig.

Endret av Miss Undercover
Skrevet

Menn og kvinner er for ulike til at heterosex kan bli en perfekt opplevelse for begge parter. Det er jo en grunn til at homser har oftere, bedre og mer intens sex enn resten av befolkningen.

Skrevet

Menn og kvinner er for ulike til at heterosex kan bli en perfekt opplevelse for begge parter. Det er jo en grunn til at homser har oftere, bedre og mer intens sex enn resten av befolkningen.

Gi oss et hint når du kommer ned på jorda slik at det er mulig å diskutere med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...