Cheesecake Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Pr idag har jeg Netcom Ucan2, og når jeg ser på regningen er det ca 130kr i bruk, 149kr i fast avgift og 39kr i andre avgifter. Det er jo ganske dustete å betale en regning på over 300kr når jeg har bare brukt 130kr av dem! Og dette er forbruket mitt hver måned ca. Bindingstiden gikk ut i mai, så jeg kan bytte uten å betale gebyrer, men jeg aner ikke hva jeg skal bytte til! Tenkte å kanskje bare bruke kontantkort, men det er vel dyrere pr ringeminutt? Håper noen har gode anbefalninger til meg! På forhånd takk
mado Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Jeg har ca samme forbruk som deg og jeg bruker OneCall Faktura. Du får 120 gratis min og 90 gratis sms i måneden. Ingen minstepris, gratis etablering og ingen faste avgifter. Høres nesten for godt ut til å være sant, men jeg er kjempe fornøyd! Tror du må betale et gebyr for å få faktura i posten, men jeg får den på mail og betaler ingenting.
cherry blossomed. gone. Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 onecall er faktisk veldig billig, har halvert tlfutgiftene mine siden jeg switchet fra telenor:)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Jeg har byttet til Ludo Rød nå og skal se om det lønner seg. For 159 kr i måneden får du 400 ringeminutter, 285 sms, 6 mms og 8 mb data. utover dette må du betale (ganske rimelig tror jeg), men jeg skal forsøke å holde meg innenfor. Har hatt Talkmore før, men det ble bare veldig dyrt og utrolig irriterende med forhåndsbetaling osv.
Meadow Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Jeg har OneCall, full pakke, for jeg ringer mye. Har mye mindre telefonregninger nå enn da jeg hadde Tele2 Champion, som også er et rimelig abbonnement. Sjekk telepriser.no, der ser du hva som lønner seg for deg.
Cheesecake Skrevet 13. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2010 Jeg har ca samme forbruk som deg og jeg bruker OneCall Faktura. Du får 120 gratis min og 90 gratis sms i måneden. Ingen minstepris, gratis etablering og ingen faste avgifter. Høres nesten for godt ut til å være sant, men jeg er kjempe fornøyd! Tror du må betale et gebyr for å få faktura i posten, men jeg får den på mail og betaler ingenting. Så hvis man bruker mindre enn 120 ringeminutter og 90 sms i måneden, koster det rett og slett ingenting? :S
Zzyzx Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Du må betale startavgift for hver samtale, så det vil alltid bli noe. Men si du har ti samtaler på til sammen 119 minutter, så betaler du startavgiften x 10. Jeg tror den er på 59 øre.
Superlilje Skrevet 13. august 2010 #8 Skrevet 13. august 2010 Og onecall sender ikke regning før du har brukt rundt 30kr. Jeg betaler kanskje 30kr annenhver måned med onecall faktura
Annie19 Skrevet 16. august 2010 #9 Skrevet 16. august 2010 Jeg har ca samme forbruk som deg og jeg bruker OneCall Faktura. Du får 120 gratis min og 90 gratis sms i måneden. Ingen minstepris, gratis etablering og ingen faste avgifter. Høres nesten for godt ut til å være sant, men jeg er kjempe fornøyd! Tror du må betale et gebyr for å få faktura i posten, men jeg får den på mail og betaler ingenting. Signerar denne. Har hatt tre forskjellege telefonabonnement(telenor), og fått rekningar på 700-1000 kvar mnd. Føler ikkje eg brukar mobilen SÅ mykje. Skifta til onecall faktura, og fekk rekning på ca 50-100 kr. Skal riktignok nemnast at eg var litt meir bevisst, ringte ikkje i hytt og pine, men begrensa meg eigentleg ikkje noko spesielt. Ellers kan du jo sjekke ut det nye som chess har no, det med at du kan lage ditt eige abonnement ut i frå kor mykje og kva du brukar. Det virkar relativt greit.
Optimist6 Skrevet 16. august 2010 #10 Skrevet 16. august 2010 Pr idag har jeg Netcom Ucan2, og når jeg ser på regningen er det ca 130kr i bruk, 149kr i fast avgift og 39kr i andre avgifter. Det er jo ganske dustete å betale en regning på over 300kr når jeg har bare brukt 130kr av dem! Og dette er forbruket mitt hver måned ca. Bindingstiden gikk ut i mai, så jeg kan bytte uten å betale gebyrer, men jeg aner ikke hva jeg skal bytte til! Tenkte å kanskje bare bruke kontantkort, men det er vel dyrere pr ringeminutt? Håper noen har gode anbefalninger til meg! På forhånd takk har du prøvd chess? de har brae løsninger..
Wonders Skrevet 16. august 2010 #11 Skrevet 16. august 2010 Jeg har ca samme forbruk som deg og jeg bruker OneCall Faktura. Du får 120 gratis min og 90 gratis sms i måneden. Ingen minstepris, gratis etablering og ingen faste avgifter. Høres nesten for godt ut til å være sant, men jeg er kjempe fornøyd! Tror du må betale et gebyr for å få faktura i posten, men jeg får den på mail og betaler ingenting. enig, jeg har det samme, bet 325 ca i mnd. Jeg liker mye mms og snakker en del på mob, og tekster alltid under grensa, så det blir gratis.
Kruskakli Skrevet 16. august 2010 #12 Skrevet 16. august 2010 (endret) Jeg har terningkast 6 fra ludo mobil. Funker flott for meg som er fattig skoleelev. Regn ut hva som vil lønne seg for deg her: http://www.telepriser.no/portal/page/portal/telepriser/forsiden/mobiltelefoni?calcType=MOBIL&type=get_calc_xml&antRader=20&linjeleie=&forbruk=medium&dekningFylke=0&betalingsform1=Kontantkort&betalingsform2=Abonnement&totMin=109&fordeltPa=70&fordeltPaEnhet=1.0&minDag=109&minHelg=0&minMobil=88&minFast=21&antSMS=127&antMMS=5&antMB=2&antMobilsvar=10&submit.x=93&submit.y=13 Så etter at jeg hadde postet at du bare bruker 130 i måneden.. Hvis du gjør det vil ludo terningkast 6 være gratis for deg siden de betaler 185 kroner av telefonregningen din hver måned. Endret 16. august 2010 av Kruskakli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå