Norbertine Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Vi har en gutt på snart 11 mnd, og har tenkt å kjøpe en trille. Vi har en Emmaljunga Duo Edge vi er veldig fornøyd med, men den er litt stor og tung til å ta inn og ut av bagasjerommet hele tiden. Trilla kommer først og fremst til å bli brukt til å gå i butikker og på asfalt, men greit om den fungerer til å gå litt tur med også (men vi snakker ikke lange skogsturer her altså). Kriteriene er altså at den er lett, enkel å slå sammen, har god komfort for barnet, kan legges helt/nesten helt ned, og god nok trillekomfort. Jeg har blitt veldig usikker, har lest mange tester, og funnet ut at f.eks MacLaren og Peg Pérego kommer godt ut, men at disse er ganske dyre. Carena er også bra, men mye billigere. Kan f.eks Carena Easy måle seg med de dyrere trillene? Nå blir dette en gave, så vi kan godt legge i rundt 2000 kr, men godt over 3000 kr synes jeg kanskje er litt dyrt igjen. Men hvis en til rundt 1000 er like god som de andre kan vi jo like godt kjøpe den? Vi tenker på å kjøpe i Sverige, og har derfor sett på Akta Graco, som jeg ikke har sett så mye til på norske sider, vet noen om det er bra? Hvilken trille har dere, og er dere fornøyd?
Blowers daughter Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Vi har en Carena-trille stående hos svigers og vi er fornøyd med den til sitt bruk. Den er ikke spesielt god å trille på lange turer pga de små hjulene, men det er vel ingen av trillene, så tviler på at den skiller seg særlig fra andre på det punktet. Den er super til kortere by- og sentertrilling. Superenkel å slå sammen, god plass til barnet og jeg synes det er mye for pengene. Tror kvaliteten er grei nok også, men den er som sagt ikke i hard bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå