AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Dere med pannelugg, hvordan fikser dere håret til vanlig? Pleier dere å vaske og føne luggen hver dag? Luggen ligger noenlunde beint på meg, men når jeg går ut av huset og det er litt vind, så pleier den å skille seg akkurat på midten og det er litt irriterende. Hadde vært fint om den bare kunne ligge fint som som den skulle! Tips anyone?
Gjest Coarvi Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Dette lurer jeg også på! Luggen min oppfører seg ganske pent når den er nyvasket, men dagen etter er den -umulig- å kontrollere og deler seg i alle veier. What to do?
LilleLilah Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 Hvis det er litt dårlig vær, pleier jeg å ta på meg en lue utendørs sånn at luggen holder seg sånn jeg vil.. Da er det bare til å rufse enkelt i den når jeg kommer innendørs og tar av luen, og den ligger sånn den skal.
LilleLilah Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Hvis det er litt dårlig vær, pleier jeg å ta på meg en lue utendørs sånn at luggen holder seg sånn jeg vil.. Da er det bare til å rufse enkelt i den når jeg kommer innendørs og tar av luen, og den ligger sånn den skal.
LukaFrost Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Når jeg har kort pannelugg må jeg vaske den hver dag for at den skal ligge pent. Det er ikke uvanlig at jeg vasker bare luggen. Har jeg lue på ligger den i alle fall ikke bra, så det unngår jeg. For at luggen skal ligge som støpt finnes det en lødning: Hårspray. Mye hårspray.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Okei, takk Hmm.. hue går jeg ikke med, hvertfall ikke på denne årstiden, hehe! Merker at luggen min er fet allerede dagen etter jeg har vasket hele håret, så kanskje jeg bør begynne å vakse den hver dag. Men funker det å bare skylle den i vann og føne, eller må jeg bruke shampo og hele pakken? TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå