Gå til innhold

Pliktsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange her inne snakker om at de har pliktsex. Men er det fysisk mulig for en mann å ha pliktsex? De må vel ha en viss tenning for at de skal kunne gjennomføre samleie? Vil det ikke da gå over fra plikt til lyst hvis de først "er i gang"?

Har lurt litt på dette, hvordan tenningen egentlig fungerer. Har spurt kjæresten og han sier han må "konsentrere" seg litt for å holde på den og jeg skjønner jo hva han mener men hvordan komme i gang når man i utgangspunktet ikke har lyst? Det må vel komme lyst inn i bildet?

Hmm... :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pucifer
Skrevet

Blir jo det samme som pliktsex for damer, eller :klø:

Altså, jeg er ikke kåt til å begynne med, men jeg blir jo våt når man setter igang...da vil jeg tro at en mann kan bli stiv når man setter igang også.

Skrevet

Når jeg har pliktsex skjer det som regel etter litt mas eller hinting fra fruen.

Under forspillet, når vi kysser og koser og kjæler, hender det at jeg blir stiv. Hvis ikke gir jeg henne oralsex - og da blir jeg stiv. Hvis det ikke skulle skje er det jo ingen skade skjedd. Hun har fått kos og nærhet og orgasme. At jeg ikke får orgasme tar jeg ikke som noe stort problem.

Er snart 40 og vel kommet i den alderen at jeg ikke har så mye lyst som tidligere.

Skrevet

Blir jo det samme som pliktsex for damer, eller :klø:

Altså, jeg er ikke kåt til å begynne med, men jeg blir jo våt når man setter igang...da vil jeg tro at en mann kan bli stiv når man setter igang også.

Forskjellen er vel at vi jenter ikke trenger mer enn glidemiddel for å gi mannen samleiet han vil ha mens de trenger mer enn det for å klare å holde det i gang..

Gjest Pucifer
Skrevet

Nei, men menn kan ikke alltid styre sitt underliv heller, det var vel det jeg ville frem til.

Det finnes et enormt mørketall av menn som har blitt voldtatt (og her snakker vi ikke bare analt), og det sier vel litt om hvor lite de kan kontrollere enkelte ting.

Skrevet

Nei, men menn kan ikke alltid styre sitt underliv heller, det var vel det jeg ville frem til.

Det finnes et enormt mørketall av menn som har blitt voldtatt (og her snakker vi ikke bare analt), og det sier vel litt om hvor lite de kan kontrollere enkelte ting.

Satt litt på siden av temaet, joda, såklart. De kan ikke regulere en fysisk reaksjon som ikke nødvendigvis er trigget av en seksuell lyst. Like lite som vi kan det.

Men poenget i utgangspunktet var hvordan de gjør det hvis de ikke gjør det av andre grunner enn at HUN vil..

Skrevet

Hender jo at man strekker seg litt ekstra selv om jeg ikke har så lyst selv, og jeg ser at hun er veldig klar, fordi jeg pleier da å bli klar underveis uansett.

Ja, nå er det jo slik at junior ikke alltid følger med. Penisring og/eller pumpe er et bra hjelpemiddel sånn sett!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Satt litt på siden av temaet, joda, såklart. De kan ikke regulere en fysisk reaksjon som ikke nødvendigvis er trigget av en seksuell lyst. Like lite som vi kan det.

Men poenget i utgangspunktet var hvordan de gjør det hvis de ikke gjør det av andre grunner enn at HUN vil..

Hvorfor blir mange damer som voldtas våte? Det er å sette det på spissen, men svaret er det samme.

Pluss at innen pliktsex kommer ting som at en er for trøtt til å gidde å ta initiativ til sex, men kan fremdeles la seg bruke av dama (uten at en opplever det som negativt).

Skrevet

Det hender noen ganger at jeg føler jeg må ha sex. Hun trenger det, og jeg skjønner at jeg ikke kan la være selv om jeg egentlig ikke orker. Å få stå er jo et styr når jeg har det slik, men det handler jo å tenke direkte på noe som pirrer...

Skrevet

Bruk hånda å kuken blir stiv. Sånn funka det med guttunger som måtte være prostituerte selv da de ikke ville, fikk jeg høre fra en trist hendelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...