Gå til innhold

Liten vibrator, noen som kan anbefale en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil anbefale en liten hendig vibrator som kan brukes alene, og under samleie :) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis den skal bruke til å stimulere klitoris under samleie, ville jeg heller kjøpt et vibrerende egg. Det kan man ha mye gøy med når hun er på topp, og ellers kan jo hun bruke det på seg selv som hun vil, både når man har samleie og solo. De koster nesten ingenting heller. Når det gjelder "ordentlige" vibratorer har jeg ikke noen tips, da må du nesten spørre noen som har personlig erfaring med en. :P Med mindre du kommer kun av penetrering, kan det jo være greit med en som også har klitorisstimulator (ala rabittvibratorene), men de er vel ikke så små.

Endret av guttemann
Skrevet

Hvis den skal bruke til å stimulere klitoris under samleie, ville jeg heller kjøpt et vibrerende egg. Det kan man ha mye gøy med når hun er på topp, og ellers kan jo hun bruke det på seg selv som hun vil, både når man har samleie og solo. De koster nesten ingenting heller. Når det gjelder "ordentlige" vibratorer har jeg ikke noen tips, da må du nesten spørre noen som har personlig erfaring med en. :P Med mindre du kommer kun av penetrering, kan det jo være greit med en som også har klitorisstimulator (ala rabittvibratorene), men de er vel ikke så små.

Tenkte igrunn på noe sånt du beskriver :) Det finnes utallige, men får bare prøve meg på noe ;)

Skrevet

Hvordan er vibrasjonen?? Vil ha en med litt styrke på ;)

Skrevet

Hvordan er vibrasjonen?? Vil ha en med litt styrke på ;)

veeeeldig bra til å være en slik str. Er selv veldig nøye på at det er en god vibrasjon på den

Skrevet

veeeeldig bra til å være en slik str. Er selv veldig nøye på at det er en god vibrasjon på den

Da skal jeg prøve den :)

Skrevet

Jeg ville kanskje valgt en som ikke hadde bare en hastighet. Kan jo innimellom bli for mye stimulanse og. Særlig gang nummer to. I tillegg er det gøy å ikke ha den på maks i starten, men skru den til maks rett før hun kommer. :gjeiper:

Klart, det er vel lettere å justere intensiteten ved å ikke ha den rett på, eller regulere hvor hardt man trykker, når man gjør det selv. Da gjør det kanskje ikke så mye å ikke ha kontroll på vibrasjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...