Hoppetaujenta Skrevet 13. august 2010 #1 Del Skrevet 13. august 2010 (endret) Jeg vet irriterende lite om hva "pc" går ut på, selv om jeg bruker den av hjertets lyst. Jeg trenger rett og slett å lære noe om saken og her kommer dere inn i bildet: Min maskin oppfører seg som en skilpadde i fart og jeg har fått beskjed om at jeg Må gjøre noe med saken. "Konfigurering", er et ord som har hengt i luften. Hvordan gjøres dette? Kan jeg gjøre det selv,- og hvor kan jeg lese om slike ting? "Slett mine cookies", står det også et sted på siden her. Hva betyr det? Bøker å anbefale for en fersking? Endret 13. august 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 13. august 2010 #2 Del Skrevet 13. august 2010 Kortsvaret fra meg vil være: Ikke les bøker! For å utfylle litt, og nytte sjansen til å bruke en matefor, så sammenligner jeg med bilkjøring. Du må lese en bok for å kunne teorien, men selve kjøringen, i praksis, kan du ikke lese deg til, den må læres bit for bit over mange år. For å svare deg mer konkret vil jeg si det er en god start å følge med på ulike tråder i dette forumet, selv om de kanskje ikke er 100% relevante for deg. Poenget er at du tilegner deg kunnskap om emnet. Det kan også være ulike tråder på hardware.no som er lærerike, men der vil du også støte på langt mer kompliserte spørsmål også, pluss at det også blir postet MANGE flere tråder og svar enn her. Å lese på f.eks. hardware.no, pcworld.no, itavisen.no etc. vil kanskje ikke gi deg direkte kunnskap om å fjerne cookies, men du vil som sagt lære deg litt om hva som finnes i dataverdenen, og selvsagt også brukertips innimellom. Det viktigeste er uansett å være nysgjerrig på hvordan å løse ulike "problemer", og det finnes ulike tråder for dette som ikke er det spor avanserte her. Senest for ca 1 uke siden var det en tråd om dette med oppstartstid og treig maskin. Kikk på den! Hvordan slette cookies? Google? Det er helt avhengig av hvilken nettleser du har, så kanskje "hvordan slette cookies [nettleseren din]" er en god start å begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. august 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Takk for svar. Du er Snill du. Endret 15. august 2010 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå