Clebra Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 Hei! Dere som har giftet dere i år, hvordan gikk bryllupet? Var det en flott dag? Var det noe dere vil gjort annerledes? Vårt bryllup var for oss helt perfekt. Været var fantastisk, vielsen skikkelig fin og lun, maten var veldig god, flotte taler, mye romantikk og en skikkelig "hæla-i-taket-fest" på natten! Akkurat det vi ville ha:) Eneste jeg ville forandret på, var å virkelig få det inn i hodet på gjestene at vi hadde en spilleliste og at den skulle spilles slik den var. Vi hadde brukt mange timer på å sette sammen denne, og alle sangene var viktige for oss. Ble til at det ble mye skifting, ønsker osv.. Morsomt det også, men det er i etterkant så mye musikk jeg skulle ha ønsket at ble spilt! Hadde problemet vært stort hadde jeg så klart tatt tak i det da.
lilleGrethe Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Vi hadde også en fantastisk dag! Vielsen var flott, men den gikk alt for fort for meg, selv om den varte i en halv time. Men sånn er det vel på bryllupsdagen - tida flyr! Det regnet en del av dagen, men vi var ganske heldige med timingen - da vi var ute var det stort sett opphold, med noen dråper her og der. Og så var det varmt selv om det var overskyet og litt vind, så det var helt greit å stå ute til fotografering osv. Festen var også veldig bra - middagen var god, det var fine taler, og flotte kulturelle innslag. Og toastmaster holdt skjemaet, vi var 5 minutter på overtid, så det er godt gjort! Jeg hadde vært litt redd for det du nevnte med at folk kom og endret på musikken, men det slapp vi helt - spillelista gikk som planlagt. Det eneste som kanskje kunne vært endret var at vi ikke laget noen liste over drikkevarer til servitørene - så de serverte eplejuice fra mugger istedenfor eplemost fra flasker ved bordet, og vi måtte spørre etter en del av drikken vi hadde kjøpt til baren. Kanskje vi rett og slett hadde for mye å velge i. Men det gikk jo fint, og gjestene merket helt sikkert ingenting av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå