Gå til innhold

Er det noe vits?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før sommeren så la kompisen min plutselig an på meg. Fyren er veldig sjenert til vanlig, og jeg er ikke så mye bedre. Var idiot nok til å ikke gi han bekreftelse der og da, skulle nok sannsynligvis ha gjort det... men det var så innpakket og rart at jeg ikke visste hva jeg skulle si. Det er mange felles venner i bildet og ganske mange gutter i vennegjengen (som garantert får høre alt mulig fra hverandre), så jeg er livredd for å tråkke feil, og det er garantert han også. Vi er ekstremt tett på hverandre i tillegg, vi går nesten alle på samme studie. Jeg har skjønt i ettertid at han har likt meg ganske lenge, har hørt det av en venninne også. Har prøvd å være mye i kontakt over sommeren for å prøve å få han til å skjønne at jeg også er interessert, via msn siden vi bor på hver vår landsdel når vi ikke studerer. Har tatt mye initiativ og vært ganske flørtende, med god respons i begynnelsen. Men så dabbet det av og jeg ser jo hvorfor nå...

Over en liten tid nå så har jeg sett en jente som kommenterer alt han foretar seg på facebook. I det siste så har hun vært helt ekstremt aktiv, kommenterer overalt, liker alle statusene uansett hva de er om, masse veggmeldinger. Noen av kommentarene er ganske drøye også... jeg skjønner jo hva hun er ute etter. Greia er at når hun er der så tør ikke jeg gjøre så mye, har blitt helt satt ut av det her. jeg ser jo ikke noe av hva han skriver tilbake hos henne heller. Hvis de hadde blitt sammen så er jeg nødt til å forholde meg til denne jenta veldig, veldig mye. Det kommer til å bli utrolig kleint, særlig hvis han får vite at jeg nesten er desperat her. SÅ: Hva skal jeg gjøre når vi er tilbake på studiestedet igjen? Skal jeg se dette som tapt og late som ingenting? Jeg har jo ikke lyst til å forspille alt uten å ha prøvd ordentlig heller. Faen. Det blir et par fester snart, og det er nok nå eller aldri...

Alle i er begynnelsen av 20-åra, både jeg og han er uerfarne med forhold, men ikke fullt så uerfarne med katt og mus-lek...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tror du vet hva du må gjøre,om du vil ha ham ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...