Gjest shine!!! Skrevet 13. august 2010 #1 Skrevet 13. august 2010 TRENGER HJELP!! HAR VELDIG BLANK HUD Å TRENGER ETT PRODUKT SOM VIRKER! kan gå en halvtime fra jeg har sminket meg,til at jeg skinner som smør,har prøvd det meste av rens,kremer syns jeg,og kastet noen tusen ut av vinduet!! er det noen som har funnet vidunderkremen/pudderet el lignende?
Regineh Skrevet 14. august 2010 #2 Skrevet 14. august 2010 Har du prøvd i.d. bare minerals sitt pudder for blank hud?? Det heiter 'Mineral Veil', eg bruker det sjølv, veldig bra.. et lett lag med det transparante pudderet og det matter ned huden med det samme! eg må ofte ta det på to ganger i løpet av ein dag, men mange trenger kun ta det ein gang om dagen.. uansett, prøv det! its worth it
Gjest Nanne70 Skrevet 14. august 2010 #3 Skrevet 14. august 2010 Har du prøvd produkter fra Decleor? De har et ansikstsvann beregnet på fet/blank hud som heter Matifying Lotion, og en mattende dagkrem, Aroma Purete Matt Finish Skin Fluid. Jeg er - eller var - også plaget med blank hud i T-sonen, men denne kremen har virkelig gjort forskjell! Jeg liker også primeren Mineral Infused Face Primer fra e.l.f. som jeg bruker enten alene eller under mineralfoundation.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Ingenting av sminke fungerer for de som VIRKELIG er plaget med blank hud. Huden blir nemlig blank fordi den produserer for mye talg, og dette kan ingen sminke gjøre noe med. Alt sminke kan gjøre er å skjule problemet en kort stund. Finn ut hvorfor talgproduksjonen din er så stor. Be legen sjekke horomonbalansen din blant annet. For mye testosteron hos kvinner forårsaker økt talgproduksjon, og dermed blank hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå