Gå til innhold

Tror dere det er håp?

Fremhevede innlegg

Skrevet

At en mann skal bli mer opptatt av sex? Jeg har nå vært i et forhold på 1 år. Vi har hatt det litt tøfft pga lite sex de siste 5 månedene. Har snakket og har fått grunner for hvorfor han ikke får det til. Jeg har vært tolmodig og må passe meg for hvordan jeg trer frem i denne sammenheng. Disse mnd har vi hatt sex ca 1 gang per mnd. Istarten gikk det maks 2-3 dager mellom hver gang.

Jeg prøve rå gi masse av meg selv, smiler, trener og han er overbevist at jeg er den perfekte dama for han. Han har aldri vært så forelsket eller elsket en jente slik som meg sier han. Jeg har 3 barn fra før så tror på at han bryr seg veldig om meg, eller hadde han stukket for lenge siden.

Jeg prøver å tenke og instille meg på at den biten får jeg ikke hos han. Det er ikke en snev av lek, spontanitet eller tegn på at han er opptatt av sex. Han er flink til å vise at han byr seg om meg på andre måter. Han vil gjerne kose, men der stopper det.

Jeg går å lengter etter litt spenning i hverdagen. Har lyst å overaske han, men han er ikke den typen. Jeg kan ikke spørre om han er kåt. Det gjorde jeg en gang og da var det en stund siden vi hadde sex, men det var han ikke.

Hverdagen har hentet oss, men samtidig er vi utrolig glad i hverandre. Hver gang vi har hatt tunge dager pga dette klarer vi alltid snakke oss gjennom det. Tiden går og det blir ikke bedre heller motsatt. Jeg kjenner jeg går rundt med en vond klump i magen. Sex er viktig og man skal ha lyst på hverandre. Jeg har hatt perioder med dårlig selvtilitt pga dette og han sier han ikke har hatt problemer før. Han sier han har prestasjonsangst og ike føler han strekker til. Jeg har virkelig prøvd å overbevist han at han er perfekt for meg.

De gangene vi har sex er det ikke så veldig spennedes og han knoter mye. Jeg skjønner han blir frustrert også, men aner ikke om jeg klarer å leve med en mann som har så og si ingen lyst på sex. Savner å føle meg ønsket og sexy. Jeg vet at det ikke er meg det er noe gale med. Er slank og en jente som får mye oppmerksomhet. Men hva hjelper det når jeg ikke får det hos min kjære.

Noen andre som har det som meg og som klarer å leve med det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pucifer
Skrevet

Nei, tror neppe det er noe håp.

Har levd som deg og gav opp.

Man kan ikke forandre andre mennesker, man er nødt for å gjøre noe med situasjonen selv om man vil ha forandring.

Skrevet

Nei, tror neppe det er noe håp.

Har levd som deg og gav opp.

Man kan ikke forandre andre mennesker, man er nødt for å gjøre noe med situasjonen selv om man vil ha forandring.

Det er nok det jeg innerst inne tenker og frykter og som gjør at jeg er så lei meg. Er du jente eller gutt?

Skrevet

Såg nå at du er en jente ;)

Gjest MikeWaters
Skrevet

Det har nok skjedd at par har funnet gløden tilbake etter å ha mistet den, men etter så kort tid og hvis avstanden mellom dere er såpass stor på dette viktige punktet i samlivet så tviler jeg på at det noengang kan bli tipp-topp.

Men man skal aldri si aldri.......

Skrevet

har han vært hos legen og tatt blodprøve? kan jo hende han har nedsatt testosteron eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...