Gå til innhold

Når mannen kommer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man ser på porr at menn spruter over damene.

Er dete vanlig?

Jeg drømmer om å få la det gå i musa til ho jeg er glad i. Tror det må være toppen på lykke.

Tar jeg feil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ærlig talt ikke at han spruter inni meg altså. Og kan ikke si det er noe orgasmisk over at han spruter noen andre steder heller. Men endel tenner jo på å bli sprutet på...

Om du skal la det gå inni henne får du passe på kjønnssykdommer og at hun bruker prevensjon :-)

Skrevet (endret)

Hvorsomhelst! Men jeg syns det er ekstra digg å bli sprutet på brystene, på rompa eller inni meg ;) Og å ta det i munnen går også fiiiint :lur: Men så er jeg en sånn liten spermelsker også da, hehe :sikle:

Endret av Tinkerbell_
Skrevet

I munnen og ansiktet :sikle:

Gjest Taxmannen
Skrevet

Er det ikke sunt og svelge sæden? hørte det var mye næring/vitaminer osv. Og de som har gjort det... Smaker det noe?

Skrevet

Er det ikke sunt og svelge sæden? hørte det var mye næring/vitaminer osv. Og de som har gjort det... Smaker det noe?

Det skal visst være noe sunt ved sæd, ja. Også bra for huden har jeg hørt ;) Mmm :sikle: Om det smaker noe? Yes, it does! Salt.. Men det kan være forskjellig smak fra person til person, i tillegg til at kostholdet kan spille en rolle.

Skrevet

Smaker ikke så mye. litt bittert. :)

Skrevet

Har konsistens som snørr og smaker klorin. Fristende??

Skrevet

jeg synes faktisk ikke at sperm er spesielt fristende - joa, når det er snakk om oralsex så seff går det ned med et (ærlig faktisk) smil om munnen.. men å trekke seg ut av meg for å komme over magen eller rupma eller hva for noe.. det har jeg aldri vært fan av.. vet ikke helt hvorfor jeg liker det inni meg men.. inn en vei eller en annen skal det.. og heldigvis så ser det fremdeles ut som typen ikke har noe ønske om noe annet heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...