AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Man ser på porr at menn spruter over damene. Er dete vanlig? Jeg drømmer om å få la det gå i musa til ho jeg er glad i. Tror det må være toppen på lykke. Tar jeg feil?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Jeg kjenner ærlig talt ikke at han spruter inni meg altså. Og kan ikke si det er noe orgasmisk over at han spruter noen andre steder heller. Men endel tenner jo på å bli sprutet på... Om du skal la det gå inni henne får du passe på kjønnssykdommer og at hun bruker prevensjon :-)
Tinkerbell_ Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 (endret) Hvorsomhelst! Men jeg syns det er ekstra digg å bli sprutet på brystene, på rompa eller inni meg Og å ta det i munnen går også fiiiint Men så er jeg en sånn liten spermelsker også da, hehe Endret 12. august 2010 av Tinkerbell_
Gjest Taxmannen Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Er det ikke sunt og svelge sæden? hørte det var mye næring/vitaminer osv. Og de som har gjort det... Smaker det noe?
Tinkerbell_ Skrevet 12. august 2010 #8 Skrevet 12. august 2010 Er det ikke sunt og svelge sæden? hørte det var mye næring/vitaminer osv. Og de som har gjort det... Smaker det noe? Det skal visst være noe sunt ved sæd, ja. Også bra for huden har jeg hørt Mmm Om det smaker noe? Yes, it does! Salt.. Men det kan være forskjellig smak fra person til person, i tillegg til at kostholdet kan spille en rolle.
Lavendela Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Er det ikke sunt og svelge sæden? hørte det var mye næring/vitaminer osv. Og de som har gjort det... Smaker det noe? Smaker ikke så mye. litt bittert.
Djungelvrål Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 Er det ikke sunt og svelge sæden? hørte det var mye næring/vitaminer osv. Og de som har gjort det... Smaker det noe? Har konsistens som snørr og smaker klorin. Fristende??
<CupCake> Skrevet 13. august 2010 #11 Skrevet 13. august 2010 jeg synes faktisk ikke at sperm er spesielt fristende - joa, når det er snakk om oralsex så seff går det ned med et (ærlig faktisk) smil om munnen.. men å trekke seg ut av meg for å komme over magen eller rupma eller hva for noe.. det har jeg aldri vært fan av.. vet ikke helt hvorfor jeg liker det inni meg men.. inn en vei eller en annen skal det.. og heldigvis så ser det fremdeles ut som typen ikke har noe ønske om noe annet heller..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå