Gå til innhold

Kjøp av brudekjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å se på kjoler idag. Det å finne den rette brudekjolen har jeg jo fått med meg at kan være vanskelig å finne. Og jeg falt jo selvfølgelig pladask for den ene! Absolutt nyyydelig! Jeg som ikke skulle ha slep, fant jo selvfølgelig en med ganske langt slep (synes jeg ihvertfall)

Men! Når er FOR tidlig å kjøpe kjolen?? Jeg har ikke orandra meg mye de siste 6-7 åra, så tror ikke det blir store forandringa før bryllupet heller...

Men det er ikke før oktober neste år...

Blir det dumt å kjøpe nå, og heller tilpasse den nærmere bryllupet om det skulle trenges?

Hadde bare vært så deilig å få unna det "selvfølgelige", særlig siden jeg skal flytte midt oppi planlegginga..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ingenting er for tidlig når man først finner drømmekjolen. Så lenge en er bevisst på hvilken størrelse man er og er klar over at man må gjøre endringer om en forandrer kroppsfasong. :-) Jeg kjøpte min over et år før bryllupet. Den henger pent i skapet som en koselig påminnelse om det som skjer neste år. :-)

Skrevet

Det er ikke for tidlig. Man bør jo uansett kjøpe kjolen minst 5-6 måneder før bryllupet, siden det ofte er leveringstid på dem. Noen justeringer er det sannsynlig at må gjøres likevel.

Skrevet

Ja, det er jo alltid noe som skjer... Ei venninne av meg syntes det var aaalt for tidlig, ho ville venta til ihvertfall januar/februar "for hva om du f.eks. blir gravid?"

Da hadde det plutselig blitt veldig feil uansett når jeg kjøpte kjole...

Men leveringstid om jeg kjøper den i salong? Det er ikke mange i min omgangskrets som er gift, og den eneste jeg har å "gå etter" er søstra mi som leide kjole..

Skrevet

Ja, de kjolene de har inne er jo ofte prøvekjoler, og ikke nødvendigvis i din størrelse, så du bestiller en flunkende ny en. Med mindre det er salg på prøvekjolen, da. Og isåfall må du jo slå til der og da uansett.

Men hør med salongen du fant kjolen hos hva som er vanlig hos dem.

Skrevet

jeg kjøpe kjolen min her om dagen, og jeg skal gifte meg juli neste år. Det som er så fint med å kjøpe nå er at det er så mange salonger som har salg. Nye kjoler skal inn, og andre skal ut til reduserte priser:)

Kjøpte min på kristins brudesalong i lillestrøm og de har storsalg ut august :jepp:

Skrevet

Kjøpte min i mars i år, og skal gifte meg juli neste år!;) Fant drømmekjolen på finn, i min størrelse, og kunne ikke annet enn å slå til!;)

Så, om det er drømmekjolen -- kjøp den!;)

Skrevet

Kjøpte min i mars i år, og skal gifte meg juli neste år!;) Fant drømmekjolen på finn, i min størrelse, og kunne ikke annet enn å slå til!;)

Så, om det er drømmekjolen -- kjøp den!;)

Samme med meg! Har litt vanskelig kroppsfasong (str 46, men med veldig tynn midje iforhold til bryst og hofter), så begynte for to ukers tid siden for å lete etter kjoler, og prøve. Fant drømmekjolen min idag!

Skrevet

Da var kjolen kjøpt inn!

Det ble den jeg falt for sist :D Så letinga er over <3

Den er forresten fra San Patrick :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...