AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Jeg har klart å slanke meg litt, går ekstremt sakte men det gikk da nedover. Har levd kalorifattig, uten å trene. Har heller hvert i aktivitet ( gå tur) i en time ca om dagen. Det gikk greit, men som sagt sakte. Uansett. I dag har jeg overspist totalt. Det er nok pga jeg startet å spise "middagen" ( som var 2 rundstykker på 50 gram stk med hvitløksmør) Altså ble det rundt 300 kalorier ( kanskje en del mer, litt usikker på det smøret) Siden det ble en litt anderledes middag, ( pleier å ha grønnsaker eller fullkorn ris, pasta osv) så ble jeg så klart sulten å blodsukkeret missfornøyd...jeg gikk heller ikke den vante turen i dag pga få krefter. Hva skjedde i steden nå ? Jeg sluket en hel bergenemelk plate( med nøtter) Altså, har jeg fått i meg godt over 1000 kalorier ekstra, som etter min efarig lagres DIREKTE som fett. Jeg er helt rådløs her. Skulle klare å slanke meg innen skolestart ( vil ikke være den eneste lubbne jenta i klassen, er redd for det kommer til å skje. Skal starte på vgs) Nå har jeg sikkert lagt på meg 1 kilo, hvertfall en halv en. I tilegg til dette har jeg inulensa, så jeg har ikke hatt det samme "kicket" gjennom dagen ved å rydde, hoppe rundt osv som jeg ellers pleier. Jeg vet at denne tråden kommer til å stenges, men please svar meg noen før det skjer. Har jeg virkelig rotet det til i kveld? I morra skal jeg KUN spise grønnsaker og droppet lørdagsgodtet til Lørdag, samt pannekakene til søndag ! Men helt ærlig. Hvor mye kan en(stor) sjokolade ødelegge ? ( får i meg som regel 3-800 kalorier pr dag ellers, 1500 i dag
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Hjelpes.... du tar livet av den stakkars kroppen din med det kostholdet. :tristblaa: Det er fint at du går tur, men ikke bli fortvilet om du hopper over en dag her og der. Bli heller ikke fortvilet om du skeier ut med en sjokolade; man må kunne unne seg noe godt i ny og ne Men... Du eter 3-800 kalorier til dagen? :klø: Hvordan overlever du? Med det kostholdet hadde jeg vært nærmest død av sult for lenge siden. Jeg vil anbefale at du få i deg MER mat, og at du eter mye belgfrukter. Jeg ELSKER belgfrukter; de metter godt og er kjempesunne.
LamaLover Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Det er BRA at du har fått i deg 1500 kcal i dag! Det burde vært et minimum. Det er ikke rart det går sakte ned når du spiser så lite som 300-800 kalorier om dagen! Herregud, tror du det du holder på med er lurt?? Spis 1500-1800 kcal om dagen så går nok ting litt raskere. Og husk at 2000 kcal er ca det du forbrenner daglig, så alt under dette vil du jo ikke legge på deg av!
LamaLover Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Må bare tilføre at du ødelegger forbrenningen din hvis du spiser mindre enn 1500 kcal om dagen. Så hvis du spiser så lite som du gjør til vanlig så vil du bare miste muskler og legge lettere på deg.. Way to go! Sorry at jeg er litt kvass, men jeg vet hva jeg snakker om og du må virkelig holde opp med det du gjør
Furstina Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Kjære AnonymBruker Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite om det ligger god kompetanse bak svarene som gies. Jeg vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen Furstina(mod)
Anbefalte innlegg