Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tendens til å dagdrømme mye og fantasere. I drømmene er ting alltid så perfekt morsomt og spennende. Jeg er også veldig flink til å sette drømmene ut i virkeligheten, men da blir det aldri like bra som jeg har forestillt meg. Opplevelser og alt mulig er mye bedre i tankene enn i virkeligheten. Dette gjelder ferieturer, prosjekter, hobbyer og alt sånn. Setter jeg i gang med ting blir jeg rastløs og fort lei. De gode følelsene jeg har for ting vil i grunn ikke vare spesiellt lenge, selv på en god dag vil jeg alltid å ett lite sug i magen hvor jeg får en slags dårlig følelse. Vanskelig å beskrive. Noen ganger lurer jeg på om jeg egentlig liker meg best når jeg er hjemme alene og sitter og drømmer om alt jeg skal gjøre/få til.

Fler som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maler fanden på veggen istedet jeg. Begynner jeg å gruble og tenke ser jeg for meg det verste som kunne skjedd. Skulle gjerne hatt en mellomting av ditt og mitt :)

Skrevet

Fler som har det sånn?

Ja, innen nesten alt - jeg lot megselv leve i en drømmeverden i flere år også... ver veldig enkelt.. bare at hverdagen ble ofte veldig tung av og til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...