AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Lurer på om det er lurt å takke ja til plassen jeg har fått på "Frisør og hudpleieinstituttet", eller vente et halvt år for å begynne på "Adam og Eva"-skolen i januar. Har "Frisør og hudpleieinstituttet" et godt rykte? Er det en god skole? -Takk for svar!
McMuffin Skrevet 13. august 2010 #2 Skrevet 13. august 2010 Har ikke hørt om den skolen jeg. Vet heller ikke noe om Adam og Eva"-skolen. Jeg har gått på Norsk Frisørskole (som nå ligger i Nydalen). Var fornøyd med den skolen, men frisøryrket var ikke noe for meg, så jeg kuttet ut før endt læretid. Du bør være sikker på at det er oe du virkelig ønsker ihvertfall;) Håper noen andre kan gi svar på spørsmålet ditt..
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #3 Skrevet 13. august 2010 frisører tjener fryktelig dårlig.. men hudpleier er kanskje litt bedre betalt?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #4 Skrevet 14. august 2010 Jeg skal gå frisør. Hvilken skole burde jeg velge?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #5 Skrevet 14. august 2010 norsk frisørskole er en bra og seriøs skole. Kan anbefale den på det varmeste. Der får du grundig opplæring i det teoretiske og praktiske. "norsk frisørskole" har forresten byttet til "Norsk Frisør- og Hudpleieskole"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå