Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest undrende
Skrevet

Jeg har nylig blitt kjent med ei super jente - hun er vakker, morsom, smart, snill og litt av en tøffing. Siden vi nettopp har begynt å "date", som man sier, er det ikke til å stikke under en stol at jeg har googlet henne :tommelopp:. Da ble jeg veldig overrasket over å se at hun ikke har profil på fasadeboka. Jeg har logget på min egen profil og sett etter henne der inne, men fant ingenting. Spurte da om hun ikke er på facebook, hvorpå hun svarte at hun ikke var det, og ikke hadde lyst til å bli det heller. Hun utdypet det ikke nærmere, bare at hun ikke synes noe om denne flokkmentaliteten der man på død og liv skulle følge strømmen, men at hun selvsagt ikke hadde noe imot mennesker som har profil- hun har bare ikke lyst på en. Jeg synes nå dette er litt rart, og tenkte først at hun kanskje skjuler noe, at hun ikke har venner eller noe? Men så har hun iallefall tre veldig nære venner som hun er veldig glad i, så det kan jo heller ikke være årsaken. Vet ikke, jeg synes bare det er rart at en 24- åring ikke er på fb, alle jeg kjenner er det, så jeg lurer egentlig på om dere der ute synes dette er rart? Er hun kanskje litt sær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare være glad for at du har funnet ei som ikke nødvendigvis breker like mye som alle andre. Og la det bli med det?

Jeg har heller ikke FBprofil, jeg synes sånne overfladiske greier er slitsomt å forholde seg til. Og bare lager masse pes.

Skrevet

Hva med å høre på arguementene hennes? Eneste grunnen til at alle vil ha en facebook med 600 venner er at "alle andre" har det.

Skrevet

Jøss da. Det er vel ikke så rart. Kjenner et par stykker som ikke har profil jeg også. Ikke noe rart med dem. Venner har dem også. :)

Skrevet

Withch! Withch! Withch! Hun må brennes!

Gjest Taxmannen
Skrevet

haha tenkte akkurat det samme. Med en gang noen lurer på noe/bekymrer seg for noe, tror de det er noe galt med mennesket.. Jah vist man ikke har facebook da er man super-sær :)

Skrevet

Dette bare viser at jenta kan tenke selv og følge sitt eget hode.

Du har skutt gullfuglen ;)

Skrevet

Hva??? Jeg kjenner mange som ikke er på FB. Aldri syntes det har vært noe sært eller rart med det. :forvirret:

Skrevet

Mannen min på 27 har ikke fjesbokprofil.

Og han er en skikkelig særing! Men han er min, og bare min!! :fnise: :rødme:

Skrevet

For guds skyld, ligg unna!! At hun er smart, snill, deilig, kjekk og medfølelsen og godheten selv har ingenting å si her. Har ikke dama facebook er hun tapt bak en låve.

.. Eller er det kanskje du som er det som henger deg oppi akkurat den detaljen når du tydeligvis har truffet dama hakket unna selve drømmen? :S

Skrevet

Jeg kjenner mange mennesker som ikke har fb-profil og de er alle normale, oppegående mennesker.

Skrevet

Hva er det som skjer med verden? Når en person blir betraktet som rar fordi hun/han ikke er på Facebook, da har verden, eller kanskje helst Norge, gått av skaftet.

Skrevet

Hva er det som skjer med verden? Når en person blir betraktet som rar fordi hun/han ikke er på Facebook, da har verden, eller kanskje helst Norge, gått av skaftet.

Ja, ikke visste jeg at jeg var "sær" for ikke å ha FB. Hadde liksom ikke tatt meg i å tenke i den banen. Vel, vel. Tror du har kommet i kontakt med en uavhengig og kanskje enestående jente? ;)

Skrevet

Eh, det er ikke rart å ikke ha facebook! Kjenner noen som ikke har facebook, ikke noe rart med dem! :)

Selv bruker jeg min facebook veeeeeeeeldig sjeldent, så kunne like så godt ha slettet meg.

Skrevet

Jeg synes nå dette er litt rart, og tenkte først at hun kanskje skjuler noe, at hun ikke har venner eller noe? Men så har hun iallefall tre veldig nære venner som hun er veldig glad i, så det kan jo heller ikke være årsaken. Vet ikke, jeg synes bare det er rart at en 24- åring ikke er på fb, alle jeg kjenner er det, så jeg lurer egentlig på om dere der ute synes dette er rart? Er hun kanskje litt sær?

Hehe. Er du seriøs? Det er ikke lenge siden ingen var på Facebook. Betyr det at ingen hadde venner før Facebook kom? Hvem er det som har bestemt at alle må være på Facebook?

Men jeg skjønner vel bare ikke "greia", jeg er en del eldre så jeg var nok sær lenge før FB ;)

Gjest lolita___
Skrevet

Den rare her må bli deg vel?Du er voksen og oppfører deg som en fjortis.Livet handler fakktisk ikke om facebook.

Skrevet

Eneste grund til at jeg synes det er litt rart når jeg møter på folk som ikke har Facebook så er det bare fordi jeg vet at 1/14 av verdens befolkning har facebookprofil, og hvis man da tenker på alle som IKKE har tilgang til PC, land som ikke har tilgang til Facebook og utelukker barn og de veldig gamle så er det jo fint få igjen som ikke har facebookprofil...

MEEEEN... Tror ikke du skal legge så mye i det..

Må ærlig inrømme at jeg stussa litt med typen fordi, han har jo facebook men han oppdatert den status tingen sin 18 ganger (var inne å telte nå) det siste halve året :P er bare det at det liskom forventes av alle som er over 18 og under 60 er der :P

Skrevet

Mange jeg kjenner har opprettet en profil etter press fra venner, kjærester osv. men gidder sjelden å logge seg inn. Mye bedre å la være å opprette en profil :) Virker positivt på meg. Folk som "bor" der inne har tendenser til å bli avhengige og det er jo ikke så greit i lengden. Selv liker jeg å oppdatere meg etpar ganger i uken, synes det er kjekt å utveksle små meldinger til folk jeg gjerne ikke snakker med så ofte i RL. Til de som ikke er på FB sender jeg sms. Same shit, different wrapping :)

Skrevet

Face Book har for mye makt.

Skrevet

Facebook er da en frivillig sak, ingen MÅ ha en profil der. Jeg har valgt å ha en profil selv men føler det ikke som rart at venner av meg ikke har det. Snart blir vel folk sett på som merkelige hvis de ikke har egen blogg også. Nei, å se på folk som merkelige fordi de ikke har profil her eller der blir for sært for meg, og FB-profil er ikke det kriteriet jeg går etter når jeg skal velge kjæreste eller venner.

Det går fint an å leve et liv utenfor nettet. Facebook er ikke så ille det for folk som har vett til å bruke det og som skjønner at livet også handler om mye annet.

TS, denne damen er nok ikke noe for deg, hun har for mye integritet, dvs. hun velger selv hva hun ønsker å være med på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...