AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Hei Jeg har kjøpt meg den blåe Ralph Lauren parfymen, synes den lukter så sinnsykt godt fra flaska. Men når jeg tar den på meg, så synes jeg ikke den lukter like godt, lukten blir på en måte litt sterkere. Lurer derfor på hvor på kroppen det er lurest av meg å spraye på parfymen? Pleier som regel å spraye et-to spray over håret
Gjest Atanih2 Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Over håret? Det har jeg aldri hørt om før Jeg tar bare et par på halsen, ved pulsen på en måte. For meg går lukta vekk med en gang nesten, men det sies jo at om man kjenner sin egen parfyme like godt som andre kjenner den, har man på for mye/for sterk parfyme.
Lykkelitenen Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Jeg sprayer lett i luften og fører så håndleddene inn i skyen av parfyme. Unntaket er paris hilton parfymen min, den sprayer jeg i selve utrigningen min. Når den blander seg med den varme og lett fuktige huden min der lukter helt sinnsykt godt på meg. Å spraye i håret går veldig fint, men pass på at parfymen ikke blander seg med lukten fra stylingen din. Eventuelt kan du jo spraye på klærne dine?
Honesty Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Jeg ville ikke sprayet på klærne, men på hud eller hår, for at duften skal få utvikle seg på huden. Jeg sprayer en ørliten spray i nakken. Det er noe jeg begynte med etter at jeg fikk barn, for jeg ville ikke kvele henne ned parfymelukt.
Gjest Iah Skrevet 12. august 2010 #6 Skrevet 12. august 2010 Hei Jeg har kjøpt meg den blåe Ralph Lauren parfymen, synes den lukter så sinnsykt godt fra flaska. Men når jeg tar den på meg, så synes jeg ikke den lukter like godt, lukten blir på en måte litt sterkere. Lurer derfor på hvor på kroppen det er lurest av meg å spraye på parfymen? Pleier som regel å spraye et-to spray over håret Det kan være at at den parfymen rett og slett ikke lukter godt på deg. Ikke alle parfymer fungerer for alle. Har en venninne som hadde en parfyme som luktet svært godt på henne, men på hennes venninne igjen lukten den slett ikke fresht. Jeg sprayer parfymen i nakken.
ludo Skrevet 12. august 2010 #9 Skrevet 12. august 2010 Jeg sprayer i nakken eller håndleddene og noen ganger i håret! Det kan ta tid før en parfyme lukter godt,jeg prøvde en som bare lukta sprit,men etter et lite kvarter ble den kjempegod! Og som sagt tidligere, en parfyme kan lukte forskjellig på folk!
Sign Skrevet 12. august 2010 #10 Skrevet 12. august 2010 Nakken og håndleddene til hverdags; i tillegg i utrigningen til fest
Djungelvrål Skrevet 12. august 2010 #11 Skrevet 12. august 2010 Jeg sprayer bak øret, bare et sprut til hverdags. Til fritid og fest sprayer jeg i tillegg håndledd, hals, innside av albuen og bak knærne. Blue fra ralph lauren har vært min favortt i årevis. Har fått mange komplimenter for den. Men de selger den ikke i norske parfymerier lengre, noen som vet norske nettbutikker som har den?
ludo Skrevet 12. august 2010 #12 Skrevet 12. august 2010 Jeg sprayer bak øret, bare et sprut til hverdags. Til fritid og fest sprayer jeg i tillegg håndledd, hals, innside av albuen og bak knærne. Blue fra ralph lauren har vært min favortt i årevis. Har fått mange komplimenter for den. Men de selger den ikke i norske parfymerier lengre, noen som vet norske nettbutikker som har den? Jeg bruker også den,men syns å huske at jeg har sett den i de store parfymekjedene... eller tar jeg feil!!!!??
Bringebærjenta Skrevet 12. august 2010 #13 Skrevet 12. august 2010 Jeg har aldri fått høre at jeg lukter mye parfyme. Jeg spayer alltid håndledd, hals også sprayer jeg en gang ut i luften som jeg rygger inn i, bare for å få litt god lukt der også. Men jeg bruker milde parfymer. Skulle jeg brukt den samme som ts har (som jeg har stående) holder det med en dusj i nakken og en mini på håndleddene for min del
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #14 Skrevet 12. august 2010 [quote name='Vinnie' date='12 august 2010 - 22:44' Men de selger den ikke i norske parfymerier lengre, noen som vet norske nettbutikker som har den?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #15 Skrevet 12. august 2010 TS her. Klar over at parfymer lukter ulikt fra person til person. Men synes alikevel det er litt rart at parfymen lukter så sterkt på meg, mens når jeg lukter av flasken så lukter den så mye mildere? Noen som vet om det selges bodylotion i samme parfymen? Har foreløpig kun sett bodylotion til den lilla ralph lauren parfymen, men ikke den blå
Jade Skrevet 13. august 2010 #16 Skrevet 13. august 2010 Du må rett og slett prøve parfymen en hel dag før du kjøper den. Husk at lukten blander seg med din kroppslukt, og gjerne med andre produkter du bruker også! Har andre sagt at den lukter sterkt på deg, eller er det bare du selv som synes det?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #17 Skrevet 13. august 2010 Har andre sagt at den lukter sterkt på deg, eller er det bare du selv som synes det? Ingen som har kommentert det, bare noe jeg føler selv. Men syns den lukter så forfriskende godt av flaska!:D Men tror jeg får prøve å ha den på en hel dag og se hvordan det går;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå