Gjest feather Skrevet 1. oktober 2003 #1 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg kunne tenke meg å gå ned noen kilo, og har av den grunn meldt meg inn i et treningsstudio. Jeg prøver å få med meg minst 3 step eller aerobictimer i uken. Men er dette bra fettforbrenning? Jeg ser det blir anbefalt lange gåturer, eller joggeturer dersom man ønsker å gå ned i vekt, men jeg synes det er mye vanskeligere å gjennomføre, ihvertfall nå som det går mot mørkere og kaldere tider.. Jeg har holdt på i 3 uker nå, og merker egentlig ikke noen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 1. oktober 2003 #2 Del Skrevet 1. oktober 2003 Husk at muskler veier mer enn fett, slik at det blir litt feil å gå på vekta for å sjekke om du har gått ned noe. Det beste målet er kanskje buksene dine, om du har fått litt bedre plass eller ikke! Sånn måler iallefall jeg det... En enkel huskeregel for å ta av litt er: øk aktiviteten og reduser matinntaket! Etter en liten stund vil du føle forandringen, men som sagt ikke nødvendigvis i antall kilo på vekta!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 1. oktober 2003 #3 Del Skrevet 1. oktober 2003 Klart aerobic er fettforbrennende! Alle former for bevegelse hjelper deg. Men husk at ting tar tid, og det er riktig det Lille Lotte sier, musklene du får, veier med enn fettet som forsvinner. Dog burde du snart merke forbedring, at du blir litt fastere i fisken, såfremt du ikke har endret spisevaner pga økt aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. oktober 2003 #4 Del Skrevet 1. oktober 2003 Lav intensitet over lengre tid forbrenner mer enn høy intensitet over en kortere periode. Veldig forenklet sagt, forbrenner du mer fett ved å gå i en time enn å jogge i 20 minutter. Satt på spissen. Høy intensitet gjør mer for kondisjonen din, ja - men det er noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candyfloss Skrevet 1. oktober 2003 #5 Del Skrevet 1. oktober 2003 Aerobic er jo gøy, og det er viktig å gjøre noe du synes er morsomt..ikke bare sånn "tvang" fordi du skal ned i vekt. Gjør det du synes er morsomt! All bevegelse er bra bevegelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå