AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Har vært med en i to måneder. Plutselig hørte jeg ikke noe fra han på ett par dager. Jeg konfronterer han med dette via sms - at han ikke har svart på smsene eller på facebook. Da får jeg svar...han sier han at ikke har fått smsen min og ikke sett på facebook (en klassisk unnskyldning?). Sier han dette for å redde sitt skinn, eller kan han faktisk ha litt interesse enda?
Optimist6 Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Merklig at han ikke har fått dine sms og facebook meldinger gjennom 2 hele måneder... kunne ha tatt kontakt og spurt hvor det ble av deg...
Nuith Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Du har ikke hørt fra ham på "et par dager"? På jentespråk, ca 30 timer? Og han har normalt svart deg innen rimelig tid? Ingen ytterligere grunn til å mistenke noe? Da har han nok faktisk bare ikke sett på telefonen eller logget på facebook på et par dager. Ikke noe uvanlig i det vel?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #4 Skrevet 13. august 2010 Ett par dager regnes som to dager...sist jeg sjekket var ett par = to. Nå har det riktnok beveget seg til tre dager.. Tidligere har det aldri gått mer enn en dag....
1979 Skrevet 13. august 2010 #5 Skrevet 13. august 2010 Ett par dager regnes som to dager...sist jeg sjekket var ett par = to. Nå har det riktnok beveget seg til tre dager.. Tidligere har det aldri gått mer enn en dag.... Hater å måtte si dette på en fredag morgen, MEN "he`s just not that in too you...." Altså, ikke alle er facebook-avhengige ( hehe, som meg..)-- MEN; ALLE ser på tlf sin... OG iløpet av 24 timers døgn, klarer ALLE å svare på en SMS... Kanskje noen timer seint om man er opptatt, men man svarer. Men nå kjenner ikke jeg fyren eller deg, som noen sier, å ikke snake med hverandre to dager er i min verden ikke noen big deal, men å svare på en SMS burde man gjøre.. Litt "tystaleken" følelse syntes jeg da. Ikke ta kontakt selv noen dager, vent på han-- da får du vl et svar, og slipper å kaste bort tid.. Ha en fin fredag!
MissStiles Skrevet 13. august 2010 #6 Skrevet 13. august 2010 Det kan virke som om han ikke er interessert lengre. Hører du ikke noe de neste dagene, så er det nok svaret.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2010 #7 Skrevet 13. august 2010 Trådstarter her Fikk ett par meldinger fra han og sendte så en melding som gikk direkte på: er du interessert eller ikke? Da fikk jeg til svar at det ikke var meningen å ikke sende noe melding, for han hadde vært opptatt med jobb etc, og at han ikke hadde fått meldingen min på sms. Hvorfor gidde å bry seg om han ikke er interessert, og hvorfor ikke svare på spm. mitt om han er interessert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå