AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Hei Jeg skal slanke meg noen kilo. Er ikke overvektig, men noen kilo henger igjen etter feriens mange store, gode måltider. Jeg er ikke så flink til å vite hva jeg skal spise som slanker, så vær så snill og kom med forslag til matvarer, oppskrifter og måltider som slanker - eller i hvert fall er sunne og ikke inneholder for mange kalorier På forhånd takk
Kenneth199 Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Si heller hva du spiser så kan vi si hva du kan endre
AnonymBruker Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Hei Jeg skal slanke meg noen kilo. Er ikke overvektig, men noen kilo henger igjen etter feriens mange store, gode måltider. Jeg er ikke så flink til å vite hva jeg skal spise som slanker, så vær så snill og kom med forslag til matvarer, oppskrifter og måltider som slanker - eller i hvert fall er sunne og ikke inneholder for mange kalorier På forhånd takk Hvis du virkelig har så liten peil om kosthold, burde du for din egen helses del lese deg opp til et basisnivå av kunnskap om trening og kosthold. Har du seriøst INGEN idè? Dersom noen her forteller deg at du bør spise muffins og McDonaldsmat til middag, og styre unna grønnsaker og nøtter, vil du da sluke dette rått? Du kan ikke forvente at folk her skal skrive et helt foredrag om hva du bør spise og ikke spise, eller sette opp en individuell matplan til akkurat deg. Slutt heller å være lat, og lær deg først som sist at dersom man skal oppnå noe er man nødt til å legge arbeid i det. LES og lær, deretter GJØR.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå