Gjest Sara Skrevet 12. august 2010 #1 Skrevet 12. august 2010 Jeg har funnet en fantastisk flott mann. Han er 36 år og har hatt en drøss med damer, men er klar for å slå seg til ro nå sier han. Jeg synes han er så flott å se på at jeg får vondt i magen hver gang vi treffes. Jeg har aldri følt så sterkt for noen mann før, aldri i nærheten engang. Jeg tenker på han døgnet rundt og drømmer om han om natten. Ikke bare pga utseende, han har også gode kvaliteter som jeg setter stor pris på. Men jeg er nok blendet av at jeg synes han er så utrolig flott for det er også noe med han som gjør at jeg burde gått, han er ikke til å stole på bla. Men jeg klarer det ikke!!! jeg håper bare på at han vil forandre seg og at alt blir bra. Men innerst inne tror jeg ikke noe på det. Jeg klarer bare ikke å følge fornuften når jeg føler så sterkt... noen som kan banke fornuft i meg?
Darkannie Skrevet 12. august 2010 #2 Skrevet 12. august 2010 Ikke til å stole på på hvilken måte? Lyver han? Tror du han vil/kan være utro?
Teriyaki Skrevet 12. august 2010 #3 Skrevet 12. august 2010 Hvorfor er han ikke til å stole på? Kun pga. fortiden med mange damer, eller pga. andre ting?
Gjest Sara Skrevet 12. august 2010 #4 Skrevet 12. august 2010 Hvorfor er han ikke til å stole på? Kun pga. fortiden med mange damer, eller pga. andre ting? Han har vært utro bla. Og jeg har tatt han i løgner om forskjellige ting flere ganger. Han ELSKER når damer faller for han, og det gjør de hele tiden fordi han "legger opp til det". Respektløst ovenfor meg, vi har snakket om det, men han blir ikke stort bedre.
I.am.me Skrevet 12. august 2010 #5 Skrevet 12. august 2010 Du er jo ikke helt blendet av kjærligheten hvis du er såpass oppvakt at du allerde vet at du bør gå. De fleste som er forelska, blånekter dersom fyren ikke er bra for dem, men de bryr seg ikke p.g.a at de er blenda av kjærligheten. Høres ut som du er et godt stykke på vei, så hvorfor ikke følge hodet ditt hele veien ut av forholdet? It's plenty of fish in the sea, and the world is your oyster, som det heter. Vi kan uansett ikke snakke vett i deg siden vi verken kjenner deg eller typen. Men stol på deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå